CowboyBebop Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har lest litt og funnet ut at jeg må ha en diskett som skulle fulgt med hovedkortet for å få installert xp på min harddisk. Harddisken er den eneste på min nya AMD 64 pc. Har dette hk her: MSI K8T Neo-FIS2R Siden jeg kjøpte det demo er ikke den disketten jeg skal ha etter å ha trykket F6 med. Lett litt rundt etter det jeg trenger, men vet ikke helt hva jeg leter etter. Noen som kunne hjulpet meg med å finne det? Når driverne er funnet er det da bare å legge over på en blank diskett? Lenke til kommentar
spez Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Driveren finner du her http://www.msi.com.tw/program/support/driv...ail.php?UID=496 Det er mulighet for at kontrolleren er deaktivert i BIOS. Se derfor i manualen (du finner den på siden der) på hvordan du evt. kan aktivere kontrolleren i BIOS. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Promise 20378 S-ATA RAID/Ultra Drivers K8T Neo-FIS2R (DRIVERE) Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Gøy. Vente en halvtime på å få ned drivere på 5mb. Har adsl men msi har tydeligvis en dårlig connection eller noe. Laster ned i 2kb/s. Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hvordan kan jeg få driverne på diskett når de er på 6,7mb og disketten ikke er mer enn 1,44? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg vil tro at hvis du kjører exe-fila pakker den ut driverne, og så plukker du ut den du skal ha. (den som er til riktig operativsystem) - Du skal ikke legge hele exe-fila på disketten ihvertfall Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ok. Takk for hjelpen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå