neon king Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 fikk en idee ville det blitt coolt å sette inn et par led lys i høyttalerene mine (selvbygg) er det i det hele tatt murlig hvis forsterkeren skal drive høyttalerene Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg hadde satt inn leds i høyttalerne mine.. De drev jeg med egen powersupply.. Men det ble mye styr med ekstra ledninger her og der.. Men det ble fett. P.s. Har ingen bilder pga. at jeg gjorde dette før jeg fikk digicam, og nå er de tatt ut. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du får ha noen leds som har tre instillinger, av/lys/blinke til musikk Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kanskje noen inne på elektronikk vet bedre... led'sa burde iallefall blinke i takt med dunkinga, tror jeg.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nja, det blir vel kanskje litt vanskelig uten å lage kretskort. For kan jo ikke koble led's på høgtalerkabelen for å få strøm blir litt mye... , huska jeg satte på 12v pærer å kobla på forsterkeren =) var litt gøy... *nostalgisk* Men man kan jo sette på en soundcontrol enhet da... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Høres fett ut.Hold oss opdatert (evt worklog) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Som Chie sa, Keep us up to date Lenke til kommentar
neon king Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 får ikke lys når jeg bruker forsterkeren icer fikk du i det hele tatt lys kunne jo gått bra med batteri (noen som hvet hvor lenge et 9v batteri varer med noen små 3,3v led lys) hvilken krets kort kan jeg bruke Lenke til kommentar
neon king Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 jeje fikk det til bare å spille litt høytt så går det bra høyttalerene ble kjemmpe koole især i mørket Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Å koble lys rett på høytaller utgangen er nok ikke å anbefale nei. I værste fall kan forsterkeren bli herpa. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Å koble lys rett på høytaller utgangen er nok ikke å anbefale nei.I værste fall kan forsterkeren bli herpa. hvordan da men lysene funker utmerket Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Å koble lys rett på høytaller utgangen er nok ikke å anbefale nei.I værste fall kan forsterkeren bli herpa. hvordan da men lysene funker utmerket Kjøp deg en 12v mobil lader på Clash Olsen og kjøp sound control med to katoder på micoplex.no. Med sound control kan du skru av, blinke, blinke med lyden. Eller hvis du bor i Oslo kan du kjøpe min sound control og 4 katoder, tror også jeg har 12v lader Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 beste forslaget hittil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå