eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Tredje gangen jeg ser den denne uka, lurer på hvorfor jeg ser den smye? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) fordi det er selve symbolet på hvor dumme amerikanere er .. og hvor crappy bilene demmes er (Ja det er en Dodge ikke en japaner) Endret 6. februar 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 fordi det er selve symbolet på hvor dumme amerikanere er .. og hvor crappy bilene demmes er (Ja det er en Dodge ikke en japaner) Hmmm, dette argumentet må jeg bruke mot amerikanske biler-loverne på skolen min Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det kommer bare masse prat på nederlandsk eller whatever... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Afgelopen dinsdag heb ik op deze weblog een tekst geplaatst die voor sommigen erg kwetsend was. Dit is nooit mijn bedoeling geweest. Ook ik vind, zoals ik een aantal dagen eerder schreef, het ontzettend jammer en verdrietig wat er met Guusje Nederhorst gebeurd is. In het gewraakte stukje tekst zette ik mijn vraagtekens bij de snelle release van een eerbetoon op cd door platenmaatschappij BMG. Dit lokte een discussie uit, waarin veel mensen mij ongelijk gaven. Nu, enkele dagen na het schrijven van dit stukje, realiseer ik me dat het verlies en verdriet zo groot is dat ik hier geen vraagtekens bij had mogen plaatsen. Mijn oprechte excuses aan alle (direct) betrokkenen die ik hiermee gekwetst heb. Ik zal de opbrengsten van mijn eerstvolgende optreden als dj doneren aan KWF Kankerbestrijding, Patrick Kicken OVERSETTELSE: Sist Tirsdag la eg opp en tekst her som var støtende for enkelte. Dette har aldri vert min mening. Også jeg synes, som jeg skrev noen dager tidligere, at det er meget trist og leit hva som har skjedd med Guusje Nederhorst I den berørte teksten stilte jeg spørsmål ved den raske utgivelsen av æresbevisning på CD fra plateselskap BMG Dette førte til en diskusjon, hvor mange var uenige med meg Nå, noen dager etter jeg har skrevet dette stykket, innser jeg at tap og savn kan være og er så stor at jeg ikke burde ha stilt spørsmål i forhold til det. Min oppriktige unnskyldning til alle som er (direkte) innvolvert som jeg herved kan ha såret. Jeg skal donere inntektene fra min førstkommende opptreden som DJ til KWF Kreftsaken Partick Kicken Endret 6. februar 2004 av AssKicR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå