Gå til innhold

Noen Med Cheiftec Kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ett chieftec miditower er nøyaktig 3 skyhawk mini itx kabinett høyt :tease:

Fett. Aldri tenkt på det på den måten før :)

Det er nokså høyt egentlig, når nesten opp til skrivepulten min, så jeg bruker å sette fra meg brusglass, godteri osv. på toppen :thumbup:

Lenke til kommentar
Ett chieftec miditower er nøyaktig 3 skyhawk mini itx kabinett høyt  :tease:

Det er nokså høyt egentlig, når nesten opp til skrivepulten min, så jeg bruker å sette fra meg brusglass, godteri osv. på toppen :thumbup:

og vips ramleramle ramle dryppe dryppe HUFF maskinen kortsluttet

Lenke til kommentar
Ett chieftec miditower er nøyaktig 3 skyhawk mini itx kabinett høyt  :tease:

og vips ramleramle ramle dryppe dryppe HUFF maskinen kortsluttet

...og nok en grunn til å kjøpe ny hardware! Jippi!!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Jepp :thumbs:

Noen Ganger må man bareha ny hardware. Rett før jul mistet jeg Maskinen min i golvet sånn at SLK800 (550 gram kobber uten vifte) ramla laus og noe smallt vist såda måtte jeg kjøpe nytt hovedkort. Men i ettertid viste det seg at det ikke ble ødelagt alikvell. pytt pytt

Lenke til kommentar

Kan vel kanskje si at jeg har brukt den strategien selv også.

-hadde litt boote-problem i xp. Lurte på om det kanskje var noe galt med RAM`en. Punkt 1 på feilsøkinga (vel, nesten... Det er vel lov å overdrive en smule..?) var å kjøpe en ekstra 512Mb brikke. Selvfølgelig var det ikke det som var galt, men det er jo heller ikke galt med 1024Mb ram i maskina..

-fikk litt skrapelyd i onboard lydkortet mitt. Kanskje det var statisk elektrisitet eller en utdatert driver, men jeg oppgraderte til et SB Audigy2 ZS for sikkerhets skyld. Nå er alt bedre! :D

Om det ikke overbeviser deg selv 100%, så er det i alle fall greit å bruke som en forklaring til dama og andre som stiller spørsmål om nødvendigheten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...