FaBiCon Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg lurer på hvorden kabinette ser ut når jeg har noe og se etter på størelsen. en bok eller en person. bare så jeg kan se str i real life.. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Si Om det er midi eller full tower du har da... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har et fulltower chieftec, og det er vel en 60-65 cm høyt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Finn målene på www.microplex.no og ta en meterstokk og mål opp høyden . Det skulle gjøre susen Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ett chieftec miditower er nøyaktig 3 skyhawk mini itx kabinett høyt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ett chieftec miditower er nøyaktig 3 skyhawk mini itx kabinett høyt Fett. Aldri tenkt på det på den måten før Det er nokså høyt egentlig, når nesten opp til skrivepulten min, så jeg bruker å sette fra meg brusglass, godteri osv. på toppen Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ett chieftec miditower er nøyaktig 3 skyhawk mini itx kabinett høyt Fett. Aldri tenkt på det på den måten før Det er nokså høyt egentlig, når nesten opp til skrivepulten min, så jeg bruker å sette fra meg brusglass, godteri osv. på toppen og vips ramleramle ramle dryppe dryppe HUFF maskinen kortsluttet Lenke til kommentar
karamba Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ett chieftec miditower er nøyaktig 3 skyhawk mini itx kabinett høyt Fett. Aldri tenkt på det på den måten før Det er nokså høyt egentlig, når nesten opp til skrivepulten min, så jeg bruker å sette fra meg brusglass, godteri osv. på toppen og vips ramleramle ramle dryppe dryppe HUFF maskinen kortsluttet ...og nok en grunn til å kjøpe ny hardware! Jippi!!! Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jepp Noen Ganger må man bareha ny hardware. Rett før jul mistet jeg Maskinen min i golvet sånn at SLK800 (550 gram kobber uten vifte) ramla laus og noe smallt vist såda måtte jeg kjøpe nytt hovedkort. Men i ettertid viste det seg at det ikke ble ødelagt alikvell. pytt pytt Lenke til kommentar
karamba Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kan vel kanskje si at jeg har brukt den strategien selv også. -hadde litt boote-problem i xp. Lurte på om det kanskje var noe galt med RAM`en. Punkt 1 på feilsøkinga (vel, nesten... Det er vel lov å overdrive en smule..?) var å kjøpe en ekstra 512Mb brikke. Selvfølgelig var det ikke det som var galt, men det er jo heller ikke galt med 1024Mb ram i maskina.. -fikk litt skrapelyd i onboard lydkortet mitt. Kanskje det var statisk elektrisitet eller en utdatert driver, men jeg oppgraderte til et SB Audigy2 ZS for sikkerhets skyld. Nå er alt bedre! Om det ikke overbeviser deg selv 100%, så er det i alle fall greit å bruke som en forklaring til dama og andre som stiller spørsmål om nødvendigheten! Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jepp. Min framtidige kone(skal gifte meg til sommeren) blir alltid litt blidere vist det er noe som må byttes for at noe er ødelagt og ikke bare forat jeg har lyst på det. Såbare jeg sukker tungt nok bruker det og være greit og få kjøpt nye ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå