loggon Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 A7N8X Deluxe mangler bla. Gigab. lan, WiFi og er produsert for ca. 1 år siden, gammel el. blir som kjent ikke bedre med åra!. Glad var jeg derfor da Psdata.no hadde et A7N8X-E Deluxe som var demo brukt til kr. 651.- + frakt. Dette er nylig relansert og er oppgradert fra nevnte A7N8X Deluxe som ble lansert som sagt for over 1 år siden. Det startet med at de sendte meg Asus A7N8X Deluxe i steden for A7N8X-E Deluxe. Pr. tlf. fikk jeg beskjed om å sende kortet i retur, porto fra meg + at de skulle trekke i fra kjøpe summen på returen (A7N8X Deluxe) og sende meg et nytt kort til innjøps pris. Selfølgelig uten porto sa selgeren, summen kom først frem da pakken kom (kr. 993.75) og så klarte de å legge på porto tot. kr 1103 i oppkrav til meg. At de lovte å vente til de mottok returen fra meg! for å trekke ifra på slutt summen på det nye hk var som blåst og de gjør vist ikke det ? sier de nå?. Men det værste er at Psdata selger A7N8X-E Deluxe for kr 899.- ikl mva denne uken. Det hører også med til historien at mens jeg gikk og ventet på pakken fra Psdata fikk jeg en ny bestilling (snart lan treff) og la derfor inn en ny ordre på A7N8X-E Deluxe hos PsData, jeg tokk tjangs på enda en runde med et Demo kort for de hadde vel lært av sist feil ? men jeg garderte meg og her er utdrag fra bestillingen: Nb. Jeg ønsker ikke A7N8X-Deluxe Sjekk att det er A7N8X-E Deluxe ,(viktig) da jeg har fått feil før, så slipper vi retursak!. "og la til" skulle noe mangle kanseleres ordren. Jeg mottok varene og i esken lå feil hovedkort om jeg ikke tar feil det samme kortet (A7N8X Deluxe) som ble sendt i retur altså helt feil og feil på feil osv... Nå er det Fredag kl. 18.28 og jeg får vell ikke snakket med de før mand. selv om PsData ved Andre R på salg lovet kl. 1630 at fakt. avd. skulle ringe i dag, men det er jo helg og folk går lit før osv. men hva med en mail så jeg kunne roet meg før helga!... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Stakar.. hold ut, de på PS pleier jo å være ganske snille. Men du må nok desverre vente til mandag. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du har nok vert extremt uheldig da , jeg handler utrolig mye med psdata og der går endel i retur, har aldri hatt problemer og har de lovt deg refusjon av et beløp kan jeg garantere at du får det , den biten tar Hildegunn seg av (utrolig grei dame) . Andre er også en kjernekar har hatt mange samtaler med han og han fikser det meste. Litt dumt med det rotet der men du har ingenting å frykte de fikser den skiven der . Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 PSData er en seriøs og bra butikk så du må ha vært veldig uheldig der ja Good luck.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) uheldig javel,men feilvarer skal ikke forekomme. er jo vi som taper på dette.fikk selv feil cpu,og mye fram og tilbake for og sende tilbake hk mitt. synes bare de kan gjøre jobben bedre,eller iallefall beklage sine feil. tror ikke jeg kommer til og springe ned den webshopen mere... Endret 7. februar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Vel om det ikke skal forekomme feil så er det vel ingen databutikker du kan handle hos da , for alle har gjordt en eller annen feil mot noen. Du får ta deg en tur på expert da Endret 7. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 joda..har handle hos mpx en del ganger.aldri noe feilvarer eller dårlig sørvise.. jeg spurte pcdata om jeg kunne beholde cpu som de sente feil(xp 3000+) men jeg måtte sende den inn igjen..! ville bare ha igjen beløpet mellom xp 3000+ og amd 64 3000+(skulle ikke være så vanskelig det) da sitter man uten pc i ca 1-2 uker fordi webshopen ikke klarer og pakke rett cpu i pakken.må jo betale frakt også. men hvem er det som taper på dette da.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hørtes merkelig ut at du ikke kunne få beholde den, tror det må vere en stor missforståelse mellom dere , har sendt varer i retur uten problemer og fått forhåndsretur når det har vert behov for det, enda ikke vert fri for pc pga psdata. Om du legger ved kvittering for frakten får du den refundert, det er bare å få den på posten og stikke den i pakken før den sendes. Endret 7. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Når du sender ting i retur til webshopper legger du med kvittering fra posten på porto. Da skal du få dekket dette (så lenge du ikke bruker angrefrist). Legger du ikke med kvittering vet de ikke hvor mye penger de skal gi deg tilbake. Menneskelig svikt kan man aldri garantere for, derfor blir det teit å si at det er uakseptabelt å få feil. Lenke til kommentar
stigh Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Merkelig sak. Jeg har også god erfaring med PsData - de er både hurtige og gunstig på pris. Men jeg opplevde noe merkelig med en XP2700 som jeg fikk fra dem. Den virket ikke på mitt Abit NF7, hverken på 2,17GHz eller på 1,73 GHz. Men jeg har en XP2100 som går bra. PsData testet CPU og fikk den til å virke så derfor fikk jeg den tilbake. Men etter mye om og men fikk jeg faktisk angrefrist på den (det var gått mange uker) og det er vel egentlig veldig snilt gjort synes jeg (selv om jeg var noget irritert mens det pågikk.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jo,du sier noe Snekker`n sikker dumt av meg og kritisere webshopen hvis dette var missforståelse.. men kunne de ikke ha mail meg om dette da,får bare at jeg skal sende inn igjen.. psdata er sikkert bra,skal være forsiktig og uttale meg når jeg ikke vet noe 100% sikkert.hvem vet,er ikke sikkert jeg skulle ha amd 64 system ennå.. tror jeg venter til amd 64 3600+-4000+ kommer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det lureste er uansett å ta en tlf i slike tillfeller og diskutere dette , da ordner det meste seg forutsatt at man holder en høflig og grei tone. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har ringt 3 ganger de er veldig elskverdig men det virker som Psdata ikke ser saken minn! Jeg savner at noen hadde tatt takk i saken min (les red.) og ordnet opp. Jeg har derfor sendt en henvedelse til Frank Jensen som er dgl. leder så håper jeg han tåler kritikk og oppfører seg som en sjef og ordner opp!. Jeg har vanskelig for å tro at dette er gjengs hos PsData!. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Mand. fikk jeg beklagelse fra dgl. leder Frank Jensen! med den grunn feil fra 3 part ja det kan ikke jeg skjekke så!. Håper han også skjerper opp sine medarbeidere for nå roter de med retur summen. Fikk kunn returnert kjøpe sum uten porto så var det på tlf. igjenn.......... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ved refusjon av frakt skal det jo vedlegges kvittering for denne i returen , dette gjelder for alle web butikker. Fikk selv et krav fra Psdata på en vare som var sendt i retur før jul og her hadde det tydeligvis blitt en feil mellom retur og regnskap , så i dag tok jeg kontakt med Finn på retur og han satte seg ned og begynte å søke gjennom alle mine ordrer/returer og der er ikke få . Men etter tre timers nøsting klarte han å finne feilen og fikk den rettet, så all honnør til han for dette . Lurer på hvor mange andre steder de hadde orket det. Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei! Jeg har også store problemer med PSdata. Bestillte deler til en pc for 6mnd siden og har sendte alle delene i retur flere ganger uten at PSdata har klart å fikse dette. Jeg er rimelig lei nå som de har hatt 6mnd siden uten at de klarer å ordne dette. Kan noen sende meg e-post adressen til Frank Jensen så jeg kan ta kontakt direkte med ham. Jeg har henvendt meg mange ganger til PSdata men jeg føler ikke de tar dette problemet allvorlig nok. Hvis dere ikke vil legge ut e-post adressen her så kan dere sende meg en privat melding. Håper noen kan hjelpe her. P.S! Jeg har sendt varene i retur så mange ganger nå at pc-en som koster ca12000kr snart er kommet opp i 15000kr. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har kun meget gode erfaringer med PSdata. Handler for mangfoldige tusen i året, og den butikken som alltid har gitt meg best service er PSData. Utrolig hyggelige og hjelpsomme ansatte, så det virker som om noen her bare har hatt max uflaks. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Snart to år gammel tråd som stenges her og nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg