Nicklas Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei Hvorfor blir denne siden sånn ? Håper på mange svar Lenke til kommentar
Crack Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 det som skal være i midten er under menyene Lenke til kommentar
Crack Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 har ikke mulighet for å legge ut orginalen akkurat nå... Er det ikke noen annen mulighet for å finne problemet ? Lenke til kommentar
DexterBlasted Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Slik jeg ser det sånn i farten mangler du en moder tabell eller en annen måte å posisjonere tabellene dine. HTML blir lest linje for linje og så lenge tabellene dine er satt opp etter hverandre blir de posisjonert på denne måten. Prøv med å lage en ytre tabell som styrer layout feks: <table width="750" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td height="108" colspan="2" valign="top">Her kommer innhold i header / banner osv</td> </tr> <tr> <td width="200" height="432" valign="top">Her kommer meny tabeller....</td> <td width="550" valign="top">Her kommer innhold, nyheter....</td> </tr> <tr> <td height="88" colspan="2" valign="top">Her kommer footer......</td> </tr> </table> Endret 6. februar 2004 av DexterBlasted Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Eventuelt prøv uten tabeller? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) DexterBlasted: Toolshed: :Tabeller er ikke ment til å brukes til layout!! Endret 6. februar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hvorfor template? Fjern all kode du ikke trenger, evt alt, og begynn med <div>-posisjoneringen. Edit: Skal du bruke en template, bruk en som er skikkelig: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...one%2Ftest.html Endret 6. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
DexterBlasted Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 DexterBlasted: Toolshed: :Tabeller er ikke ment til å brukes til layout!! Hehe, joa. Men jeg tenkte jeg ikke skulle moralisere, men presentere en løsning på problemet. Siden var forøvrig laget med tabeller, og jeg antok derfor det var en det han var ute etter. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Men jeg tenkte jeg ikke skulle moralisere, men presentere en løsning på problemet. Ingen lære er bedre enn vranglære. -Gammelt jungelordtak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå