inoan Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Zalman drevramme m/heatpipes. Lurer paa denne til mine 2 harddisker. Seagate diskene mine braaker for mye, dessuten er de altfor varme. Jeg onsker primert at diskene skal braake mindre. Noen som har erfaring med denne saken. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Har 2 slike som huser hver sin 200GB WD Jeg har personlig ikke målt effekten de har på temperaturen Det er jo et kombo-produkt Støy/Temp er meget fornøyd - de koster da ikke all verden heller Edit: Støydempemessig er de vel like gode det meste av det som finnes, og som et pluss får jo man bittelitt kjøling Endret 6. februar 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Har pr idag harddiskene festet vanlig i kabinettet. Mye stoy. Merker du forskjell med og uten drevrammene. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) jeg har i utgangspunktet en PC som bråker noe slik at dette blir helt ærlig noe vanskelig å svare på for å si det slik - jeg antar at de har en effekt på støyen for jeg hører eller kjenner ingen vibrasjoner fra diskene. Jeg tror de med generelt støysvake PCer kan gi en bedre vurdering. jeg kjøpte de samtidig med diskene så jeg har alldri prøvd uten Endret 6. februar 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Veit du hva dette produktet fra Zalman heter. Har provd aa soke paa google, men finner ikke noe siden jeg ikke har produktnavn. Dessuten, aner du hva adressen til Zalman er. Tenker paa produktside. Ikke Zalman.com - org osv. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Vet ikke om du kjenner til denne....men jeg legger den her i tilfelle http://www.overklokking.no/cooling/diverse...2hc1/index.html Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Fant den akkurat 3 min for du postet. Kjoper 2 stk lordag. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er det på noen måte mulig å montere disker med denne kjøleren i chieftecs HDD-bur? Må den monteres i 5,25" brønnene? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
bambam Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er det på noen måte mulig å montere disker med denne kjøleren i chieftecs HDD-bur? Må den monteres i 5,25" brønnene? Mvh, Haakon Den må nok monteres i 5,25" hylla ja.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Denne saken passer ikke greit til maxtor diamond harddiskene, måtte bøye drevrammen litt for at det skulle passe, men den passer perfekt til en hitachi som jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå