Gå til innhold

Three Irishmen go out on the town.

Kina bill

Anbefalte innlegg

Three Irishmen go out on the town, looking for a good time. The first loses no time in picking up a cute brunette, and they disappear off to her place. The second soon finds a willing redhead and they check into a motel across the street. The third eyes an attractive blonde and asks if she wants to come back to his apartment and have a wild time. "I'd love to" she says, "but I'm on my menstrual cycle." "That's all right" says Paddy, "I`ll follow on my moped."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kar kommer inn på en bar og spør om seks glass vodka.

- Seks drammer? sier bartenderen - Noe i veien?

- Yep, sukker fyren. - Jeg har nettopp oppdaget at min storebror er homse.

Neste kveld kommer mannen inn og ber om seks nye drammer.

- Ikke si at det er noe galt igjen? sier bartenderen.

- Yep. Jeg har oppdaget at lillebroren også er homse.

Den tredje kvelden kommer han igjen og skal ha seks nye vodkadrammer.

- Herrgud, er det ingen i din familie som foretrekker kvinner?, sier bartenderen.

- Jo da, kona gjør det.

Lenke til kommentar

Bakrus

Sven våkner opp hjemme med en utrolig bakrus. Han tvinger seg selv til åpne øynene og det første han ser er et par Ibux og et glass vann på nattbordet.

Han setter seg opp i sengen og ser sine klær fremfor seg, alt rent og nystrøket.

Sven ser seg rundt i rommet og ser at det er helt perfekt orden, rent og ryddig. Så viser det seg at hele huset er det samme.

Han tar Ibux'en og legger merke til en lapp på stuebordet; "Elskling, frokosten står på kjøkkenet, jeg gikk ut tidlig for å handle. Jeg elsker deg."

Så går Sven til kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost og avisen der til ham. Sønnen hans sitter ved bordet og spiser frokost, så Sven spør;

- Min sønn hva skjedde egentlig i går kveld?

Sønnen svarer - Jo du kom hjem etter klokken 03:00, full og sinnsforvirret. Du slo i stykker en del møbler, spydde i hallen og ga deg selv et blått øye når du gikk på døren.

Forvirret spør Sven - Så hvordan i all verden kan det ha seg at alt er så bra? Til og med ferdig frokost til meg?

Sønnen svarer - Aha, du lurer på det! Mamma slepte deg inn på soverommet, og når hun forsøkte å ta av deg buksene sa du; La meg være i fred, damen, jeg er gift!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...