Gå til innhold

Hva bruker du kraft pc'en til?

Thombr86

Anbefalte innlegg

HalTan, Hehe, enig.

Men, det er ikke nok at jeg tror telekinese er mulig. Jeg tror alle kan gjøre det! =D

Men det hadde vært piss kjedelig om alle begynte med det, det hadde liksom ikke vært noe spesielt med det lengre :roll:

Sluffy, det handler om prioriteringer. "Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker penger på maskiner de skal spille og leke på", du trenger ikke å skjønne det heller. Vi prioriterer alle forskjellig hva vi vil bruke penger på.

(Jeg hater den nye rusk-i-øyet smileyen ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sluffy, det handler om prioriteringer. "Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker penger på maskiner de skal spille og leke på", du trenger ikke å skjønne det heller. Vi prioriterer alle forskjellig hva vi vil bruke penger på.

(Jeg hater den nye rusk-i-øyet smileyen ;))

Jeg skjønner og aksepterer at folk prioritere forskjellig, men det er sykt når folk kjøper über synstemer bare for å kjøre CS og ingenting annet for det er mest sansynlig ikke like bra som CS i følge dem selv (selvsagt vurdert uten noen som helst form for grunnlag).

kjenner selv en fyr som omtrent bare trykket på de dyreste tingene i hver kategori han trengte på komplett. og dette bare for å kjøre utelukkende cs. så no sitter han på et 64bits system med alt annet snacks, og kjører cs på en ISDN linje

liker ikke rusk i øyet smileyen jeg heller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...