Lefsa- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Noen som vet om cpu-kjøleren Swiftech MCX462V passer på hovedkortet Asus A7N8X-X? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det gjør den, om kortet har de 4 hullene rundt socketen. Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hmmmm....... Er ikke MCX462V festet med de "ørene" på prossesor sokkelen..... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX462V Ser i allefall slik ut for meg. Og for å svare på spørsmålet dit så vil jeg si JA, den passer. Hvis du ser på testen nederst på microplex.no produktside for denne kjøleren vil du finne en test hvor de bruker denne kjøleren på et ASUS A7N8X-Deluxe hovedkort, vil anta at det ikke er så stor forskjell fra det og til ditt hovedkort. For sikkerhets skyld kan du jo sjekke www.asus.com Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Den passer. Nesten 100% sikker. Jeg har den som må skrus fast, men di er ca like store. Lenke til kommentar
Lefsa- Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg bestilte Lenke til kommentar
Lefsa- Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har Abit kd7-g, med cpu kjølern Mist "silent twin". Men den var ikke bra nok til overklokking , derfor kjøpte jeg swiftech kjøleren . Men den passa ikke fordi kondensatorene stod i veien osv. Men jeg skal kjøpe Asus a7n8x-x. -Derfor lurte jeg på om kjølern passa til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå