Flyndresnik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Jeg kjøpte meg akkurat to Mr.Platinum DVD-R 4x til 39.50,- på Rema. DVD Identifier kan fortelle at dette er en POSG04 plate laget av Postech. Et helt ukjent firma for meg. Kprobe kommer med en stygg feilmelding når jeg åpner det, slik at jeg ikke får testet platen. Er det noen som kan si noe om kvaliteten på disse platene? edit: Blingset mellom Rema og Rimi. Beklager Endret 6. februar 2004 av Pearwood Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har absolutt null kjenskap til disse platene, men postech CD-R plater var helt greie. Rema 1000 sa du? Hm, skal sjekke neste gang jeg er innom der. Siste jeg var der hadde de bare TDK CD-R plater til 100kr for 10 stk!! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Jeg kjøpte meg akkurat to Mr.Platinum DVD-R 4x til 39.50,- på Rema. DVD Identifier kan fortelle at dette er en POSG04 plate laget av Postech. Et helt ukjent firma for meg. Kprobe kommer med en stygg feilmelding når jeg åpner det, slik at jeg ikke får testet platen. Er det noen som kan si noe om kvaliteten på disse platene? 39,50 for 2stk dvd-r 4x, er jo litt dyrt! Du får 5stk memorex dvd-r 4x for 79,- ! Men dette er oxo dyrt hvis du sammenligner med en spindel på 25stk for 277,- ! Endret 6. februar 2004 av duqe77 Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ooops... kan ha gått litt raskt i svingene her. Det står visst RIMI på prislappen. Beklager feilinformasjonen. Legger ved et bilde av coveret: Lenke til kommentar
Zyclone Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Disse har faktisk funka bra for meg. Har testa ca 12 plater på full guffe (4x brenning) og aldri hatt noen feilbrening. Hvor lenge data holder seg på dem aner jeg ikke, men ved brenning virker de bra nok Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kommer ann på hvilken dvd-brenner du har og da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå