Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito liker ikke hw.no

Anbefalte innlegg

http://www.kvalito.no/news/news.aspx?pubid...cd-20036adff654 ..

hehe er dette sant? På de andre nyhetene står det at 2mpbs linja skal gå raskere... http://www.kvalito.no/news/news.aspx?pubid...37-1c4c3df8ba38 .. hehe jeg får 2068 med min bluecom linje jeg.. bør ikke det være normalt?

Og en annen ting kvalito.. Det er en grunn for at ingen andre Isp trenger å unnskylde seg på førstesida si.........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si kvalito skyter seg selv i foten ved å publisere slikt. Det er svært dårlig businessetikk å drive på sånn, og ikke minst skylde på Telenor i hytt og pine.

Det minner meg om problemstillinga skyld/ansvar. Typisk for folk som er inkompetente på et felt, er at når et problem dukker opp, skylder de på alle andre, i stedet for å fikse problemet. Hvis jeg får problemer med noen, og de skylder på underleverandører, møter de et tørt "Javel. Fiks det. Det er hvertfall ikke min skyld". Dette virker det som om Kvalito driver med også. Jeg har aldri hatt Kvalito, men leser jo hva folk skriver, og hva de skriver selv, også.

Det er mulig Telenor gjør alt i sin makt for å røre til ting for dem (noe jeg sterkt betviler), men det er i alle tilfeller irrelevant. En bedrifts forhold til underleverandører raker ikke kunden, og kan ikke brukes som et skalkeskjul.

bfisk

Lenke til kommentar

Virket spennende for min del, men kvalito burde kunne ta imot kritikk på en bedre måte enn dette.

Selv tror jeg at kvalito gjør dette fordi det er _svært_ mange som leser på dette forumet, og veldig mange har fått med seg tråden som er nevnt ovenfor.

Som derav fører til at kvalito mister kunder.

Jeg syns ikke medarbeidere i kvalito IT burde uttale seg i en slik diskusjon, som kvalito mener de burde gjøre.

Det blir som om Intel skulle deltatt i en en AMD vs Intel diskusjon.

Helt greit med kritikk. Om ting er slik at kvalito snylter penger av folk, så er jo dette ett dritt firma, jeg håper (og tror) ikke hw.no ikke liker kvalito bare fordi det er kvalito. Men fordi kvalito har gjort noe som personene det gjelder ikke liker.

Selv har jeg lyst på kvalito pga deres priser, fast ip osv.

Men driver fortsatt å grubler pga dette akkurat dette forumet.

Man oppretter sjeldent en tråd som skryter av noe, derav blir det for det meste bare negativ kritikk av selskapene / personene det gjelder.

Slik er verden, vanskelig å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...