Pål79 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har akkurat kjøpt Deus ex2(amrikanske versonen) til pcen og det SUGER!! Trur jeg aldri har blitt SÅ skuffet over et så SVÆRT ventet spill!! Har virkelig ikke ord, det må oppleves!! Grafikken kan sammenlignes med...... ehh IKKE NOE!! Deus ex1 var KONGE grafikk sammenlignet!! ALT er elendig!! Har siste patchvers(1.1) Spillet kræsjer i tillegg! Er så forbannet over skaperne at jeg virkelig kunne ha gjort de noe dødelig!! Er det noen som vet om den eropeiske versonen blir bedre???(HÅPER HÅPER HÅPER) Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Helt enig, spilte det første gang for 3 mnd siden. Har aldri blitt så skuffa før, deus-x 1 var jo råbra i forhold til 2èrn... Ble veeeldig fort avinstallert... Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Pål79: Vennligst ikke bruk caps og utropstegn på samme måte i topic i fremtiden. Liker heller ikke at du truer noen på livet. Advarsel er herved gitt og topic er redigert til det bedre. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Veel.. Grafikken er endel bedre i IW enn i Deus ex 1. Og spillet er ikke så dårlig bare man venner seg til forandringene. Det sugde skikkelig at alle våpen bruker samme ammo. Og ustabilt? Har ikke hatt en eneste kræsj, ikke patchet. Lenke til kommentar
zadu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 IW var en skuffelse i begynnelsen, men "lærte" å like det. liker det faktisk mer og mer. har ikke hatt et eneste krasj enda. DX 1 derimot var så ustabilt at jeg ikke gadd å spille det ferdig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Gutta, gutta... La oss vente på den europeiske versjonen, den vil være optimert for pc i henhold til bl.a. ytelse. I tillegg vil vi bli kvitt den stygge kosollsaken på skjermen som viser hvilke våpen du har. Tror også at det vil bli flere muligheter for innstillinger i spillet i henhold til grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå