Gå til innhold

Kirkenes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jo fra kirkenes selv ...så hadde vært morsomt å prøve dette brettet. men nu stiller jeg et veldig dumt spm...til hvilket spill er dette mod til ? og treng man originale spillet (kan jo skaffes hvis det er gammelt pga da koster det ikke mye :devil: ) men bildan ser rå flotte ut ..kan jo sende deg bilder jeg hvis du vil hehe .men bilder fra 1940 årene kan bli litt problematiske :scared::p:dribble:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er vel ingen som har laget noe til CS?

 

Regner med noen ville ha skrytt av det her på forumet allerede da, men.

Hadde vært så fett å "krige" i et kjent miljø.

Bombe Jernbanetorget? Ja takk.

 

Jeg har aldri prøvd å lage maps før, men vil gjerne prøve. Problemet er at jeg bor i Ålesund, og kan derfor kun lage ting herfra, siden man ikke kan huske nøyaktig nok fra steder man bare har besøkt få ganger.

 

Kom igjen nå, det må da være noen her i Norge som har lyst å prøve seg? :green:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det er vel ingen som har laget noe til CS?

 

Regner med noen ville ha skrytt av det her på forumet allerede da, men.

Hadde vært så fett å "krige" i et kjent miljø.

Bombe Jernbanetorget? Ja takk.

 

Jeg har aldri prøvd å lage maps før, men vil gjerne prøve. Problemet er at jeg bor i Ålesund, og kan derfor kun lage ting herfra, siden man ikke kan huske nøyaktig nok fra steder man bare har besøkt få ganger.

 

Kom igjen nå, det må da være noen her i Norge som har lyst å prøve seg? :green:

Mange fine steder å bombe i Ålesund. Du kan jo ha et omaha beach lignende opplegg, lag A skal innta den tungt bevoktede Fjellstua, mens Lag B forsvarer den med nebb og klør.

 

Eller sniperkrig fra brosundet, med bygninger tett i tett på hver side og et par broer.

 

Mener personlig at Sjøholt burde ende opp som BF 42 brett. :devil:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får ikke spilt dod_kirkenes jeg.

Jeg får denne feilen når jeg prøver å loade:

 

WARNING: Couldn't open valve/dod_kalt.wad

 

Selfølgelig ikke, har ikke den filen, den var ikke med.

Hvordan får dere spilt det?

 

Jeg har version 3.0 av Day of Defeat (beta-version tror jeg)

Lenke til kommentar

Eg laga ein gong eit map av skulen eg gjekk på.

 

Mappet var skikkeleg nice, bra jobba. (ser kirkenes sånt ut i verkelegheita? :p)

 

Det hadde også vore tøft med same mappet til andre mod's enn dod, viss dykk brukar Valve Hammer Editor er det ikkje noko problem å laga eit/(konventera) mappet til for eks. cs.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja selvfølgelig er det helt eksakt. Hallo.. det er jo bare 50 år siden 2. verdenskrig. Og ingenting er jo forandret siden den gang.

Alle husene, menneskene, fjellene, antall trær er beregnet ut fra satelitt posisjon med GPS. Teksturene er helt realistiske i forhold til de som var under krigen.

 

 

 

neh..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ja selvfølgelig er det helt eksakt. Hallo.. det er jo bare 50 år siden 2. verdenskrig. Og ingenting er jo forandret siden den gang.

Alle husene, menneskene, fjellene, antall trær er beregnet ut fra satelitt posisjon med GPS. Teksturene er helt realistiske i forhold til de som var under krigen.

 

 

 

neh..

ANER jeg, en liten brøkdel ironi i det innlegget? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...