Zyndrone Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Heisan! Jeg tenkte jeg kunne poste dette her også. Jeg og en kamerat (spine) er akkurat ferdig med dod brettet våres, dod_kirkenes. Bilder: http://home.no.net/zyndrone/kirkenes.htm Nedlasting: http://home.no./zyndrone/dod_kirkenes.zip Si meg hva du syns Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Har ikke spilt spillet, men ideen er jo genial. Hva med å lage andre byer også, gjerne til flere spill? CS/Red Orchestra/BF osv i Oslo, Trondheim eller lignende? Ikke nødvendigvis en hel by selvfølgelig, men en bydel, slik at folk kjenner seg igjen? EDIT: typo Endret 6. februar 2004 av bdd Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Har ikke spilt spillet, men ideen er jo genial. Hva med å lage andre byer også, gjerne til flere spill? CS/Red Orchestra/BF osv i Oslo, Trondheim eller lignende? Ikke nødvendigvis en hel by selvfølgelig, men en bydel, slik at folk kjenner seg igjen? EDIT: typo Det hadde vært utrolig rått. Forestiller meg BF i Fagersandveien med tyske fly som kommer inn fra Torgersøya. Endret 6. februar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg begynte på en del av Halden som CS-brett en gang i tiden. Har det vel liggende halvferdig et eller annet sted på disken. de_maaka het det, foregikk rundt "Måka", et beryktet gatekjøkken. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg begynte på en del av Halden som CS-brett en gang i tiden. Har det vel liggende halvferdig et eller annet sted på disken. de_maaka het det, foregikk rundt "Måka", et beryktet gatekjøkken. Skyte rånere? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg begynte på en del av Halden som CS-brett en gang i tiden. Har det vel liggende halvferdig et eller annet sted på disken. de_maaka het det, foregikk rundt "Måka", et beryktet gatekjøkken. Skyte rånere? HAHA! Det skulle jeg likt å prøve Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Skikkelig njas brett da.... har alldri spillt spillet men... Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kem e doc fra kirkenes? e derfra sjøl og d ligna jo !! hehe rått ...stå på gutar ! ikke nokka mannskit her nei ! Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 kem e doc fra kirkenes? e derfra sjøl og d ligna jo !! hehe rått ...stå på gutar ! ikke nokka mannskit her nei ! Vis meg bilder!!! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Keep up the good work det så fint ut Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dritfett brett. Anbefales Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 så synd da.. det er jo absolutt NULL servere som spiller brettet.. eneste jeg ser er noen få med den gamle buggete betaen.. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ser dere har brukt en del modeller.. bare lurer på, hvordan fikk dere dem "solide"? hvis dem er det da. dere brukte ikke clip brushes eller invisible walls der hvor modellene står (f.eks lyktestolpene) Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Dod har noen egne kjekke metoder for dette. I hlbasics.wad finner du noen teksturer som begynner med cr. Disse brukes blant annet til å clippe sandbagene. Hvis du gjør de om til func_wall, med render texture, blir de usynlig, bruker ikke wpoly og er solide +plus de avgir elementer, slik som små tre biter og sand f.eks.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg begynte på en del av Halden som CS-brett en gang i tiden. Har det vel liggende halvferdig et eller annet sted på disken. de_maaka het det, foregikk rundt "Måka", et beryktet gatekjøkken. HAW HAW, så sinnsykt moro! Skulle ha fullført den, asså. Liksom endelig et map en slapp å nipugge, fordi en kjente seg igjen der fra før. Men hva med Fredriksten, da? Den hadde jo vært et fint offer for et hvilken som helst krigsbasert FPS. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Huff, det var det jeg fryktet det er SÅ kjett å line opp alle brushene så de stemmer overens med modellene! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg spilte DoD så sent som i går. Ganske tøft spill, selv om det ikke kan måles med Battlefield 1942. Tøft brett. Har aldri vært i Kirkenes (hvis jeg har vært der, husker jeg iallefall ingenting), men hvis brettet ligner på et virkelig sted, er det jo k-o-n-g-e! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Drit lekkert brett ass... Good Job! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kunne lagd frognerparken Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kunne lagd frognerparken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå