z1nox Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg vil ha en nesten helt lydløs vifte til en god penge, noen anbefalinger/erfaringer med stille vifter? PS: jeg gidder ikke ta av kjøleribba å mekke på ny, cpuen sitter fast i ribba som f... (pakke pc) takker for alle svar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ehm... Om du ikke gidder å ta vekk ribba har du vel få muligheter.. Er sikkert boxed kjøler, ribben er vel ikke noe å rope hurra for heller... Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Er jo bare interesert i en VIFTE liksom... har plass til 60x60 vifte forresten Ribba tar opp en god del varme, så den er nok vledig brukbar EDIT: leif ++ Endret 6. februar 2004 av z1nox Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Men det spørs på kjøleren, hva slags vifte som står på den osv. Åssen PC er det? Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Nå har jeg en AMD vifte så står på den, boxed vifte til 2500+... den støyer fælt ! Er en fujitsu siemens sak jeg har... se profil for mer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har du ikke Pentium 4 2.6 da? Og AMD kjøler? :erhm: Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 hehe, jo men jeg tester vifter skjønner du har en sånn annen vifte også som var på cpu når jeg kjøpte den men umuli å si hvilket merke den er... ingen vifter og anbefale ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Klar over hvor forvirret jeg blir akuratt nå? Du tester vifter. Har du en vifte som hører til Boxed AMD kjøler på akuratt nå? Hva med Papst http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=612N2GML Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ja jeg har en boxed amd kjøler som jeg låner av en kompis på min intel cpu.. papsten så grei ut den Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hehe, vet ikke om det er helt anbefalt med en Socket A kjøler på socket 470 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Lydløst: Papst 8412N2GL og Fanadapter 60-80mm Stort bedre er ikke mulig for en billig penge hvis du kun skal ha vifte Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 tusen takk skal du ha 12dB hørtes herlig ut ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå