Seldal Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei Har fått ny hd på 160GB. Vil ha den i 3 partisjoner, feks slik: 10GB <-- fremtidigt os når eg får ny pc 30GB <-- spill og mp3 120GB <-- film og programmer Hva er enkleste måte å gjer det på? Går det ann å partisjonere den uten å ta ut den andre hd og sette den ny hd som master og bruke XP-cden. På forhånd takk! Har søkt på forumet men eg fant ikkje noe Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 du kan bare legge inn den nye disken i maskinen din såfremt du har ledig plass på kontrolleren din. I windows XP, har du noe som heter computer management, her kan du partisjonere og kose deg! har du noen andre spørsmål, bare spør Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Kor på computer management må eg gå for å partisjonere disken. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) disk management/diskbehandling Endret 6. februar 2004 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå