Sl@ffen Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Sølte strømførende lim på noen kretser på 3d kortet, da jeg starta opp virket det utrolig nok. :smile: Men hva kan jeg gjøre for å få det vekk? Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 aceton tar superlim men jeg vet ikke om jeg hadde brukt det på selve kortet... velg selv Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Prøv med isopropanol, det funka for meg da jeg sølte AS lim på ram-pinnene på skjermkortet mitt. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 grunnen til at det ennå virker er at de kretsene er lakkert :smile: Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 AS lim leder like dårlig strøm som Silikon.....(...) Hvorfor ikke bare la det være? Rødsprit/sprit (og etterbarberingsvann) fungerer like bra som Aceton og Isopropanol. Rensa cpu med etterbarberingsvann, fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå