Peacock Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 lurer på om det er noen som vet om revoltec dark blue vifta og den titan vifta de selger på microplex har et noenlunde bra lydnivå, ville vært litt tøfft med lys i viftene, litt kjedelig de pappst viftene.....takker for alle svar Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du kan vel eventuelt bare putte på en viftestyring, slik at du selv kan velge støyniva/luftstrøm slik du selv ønsker det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 de selger vel ikke dark blue på microplex? men uansett det er bare 21db da.. Skal få meg noen av disse snart jeg også... Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 selger dem på 3dfxcool jeg mente at det var titan viftene de selgte på microplex men... my mistake Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 lurer på om det er noen som vet om revoltec dark blue vifta og den titan vifta de selger på microplex har et noenlunde bra lydnivå, ville vært litt tøfft med lys i viftene, litt kjedelig de pappst viftene.....takker for alle svar Spire blue breeze viftene på komplett/norek bråker ikke mye... Vurder denne også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå