Tullballj Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har windows 98 på en eldre maskin, er det noen måte å endre grafikken på slik at det ser ut som windows xp? F.esk endre windows 98 logo`n som kommer opp når du slår på maskinen og endre design på menyer, skrivebord osv? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Se hos Stardock, de har mange programmer du kan bruke for å endre utseende på 98'en din. TCI: du kom meg i forkjøpet. Stardock er firmaet bak WB, bare så det er nevnt. Det er også andre programmer der som er verdt en titt. Endret 6. februar 2004 av Swag Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ikke for å ødelegge all moroa med en gang, men jeg har brukt Object Desktop/WindowBlinds i lengre tid på et antall maskiner (98, 2000, XP), og samtlige har blitt relativt ustabile når WindowBlinds og andre av disse programmene kjører. Alt kommer an på hvor ivrig du er til å ofre stabilitet (hva enn stabilitet din 98 har) og ytelse for å få en fancy desktop... Det er sikkert mange som ikke har problemer i det hele tatt med WB, men jeg har iallefall fjernet den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå