ElvisAlvis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Halloen, har tenkt å kjøpe vannkjøling til systemet mitt. Det eg lurer på er om Danger Den Maze RBX Intel 478 (fra www.netconnection.no) er et godt kjøp til en P4 2.6 800. Grunnen eg spør er at blokken ikke er så lang\bred (avlang design)som andre blokker, og er beregnet til å bare dekke kjernen. Og som sagt har eg en P4 med varmespreder som eg helts ikke vil fjerne. Vil helst ha blokken opp på varmesprederen. Så er dette et godt kjøp visst eg skal ha blokken opp på varmespreder, eller bør eg gå for Maze 4? (eller bør eg fjerne varmespreder uansett når det er snakk om vannkjøling). Håper dere skjønte problemstillingen, takker for svar. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Neida, det går heilt fint. Mesteparten av varmen går rett opp fra coren, så det er egentelig ikkje nødvendig å dekke heile varmespredaren. Du vil kanskje få ein liten temperaturendring ved å fjerne IHS, men det er ikkje nødvendig å fjerne den. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har RBX blokken selv, bare for AMD. Ligger på 35-36 grader full Load. Flott blokk! Og så er det jo fett at man kan se prosessoren da, mens maskinen er på Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du må ikke fjerne IHS når du skal ha RBX, men som med all annen kjøling vil det hjelpe noen få grader( IKKE GJØR DET HVIS DU HAR M0 CPU!).. Så, løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå