Tullballj Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Irriterer meg litt at maskinen min stopper opp hver gang jeg skal inn pga jeg må skrive pssord. Hvordan fjerner jeg dette? Mener passord rett før jeg kommer inn til skrivebordet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) start -> kjør Skriv inn: control userpasswords2 Fjern haken ved "Users must enter a username and password to use this computer" - Eller du kan fjerne passordet på brukeren i "bruker kontoer" i kontrollpanelet. Endret 6. februar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 finner ikke ut av det... Funket ikke på kjør... Det kommer opp når jeg starter maskinen "Enter pasword for Microsoft Networking" Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvilket OS har du, virker nesten som du har 2000. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) EDIT: Leste ikke gjennom inleggene ordentlig... tok det bort Endret 7. februar 2004 av arneilia Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 jeg har win 98 se... Jeg må ha det bort, holder på å knuse maskinen hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå