Zipp0 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Holder på og skal mekke meg plaxi vindu til cheiftecen min, men jeg må ha naggler til og feste med.. hvor kan jeg skaffe dette? og hvordan fester jeg de? ----------------------------------------------------------- takk på forhånd (dette blir en del av deg jeg skal gjøre med min cheiftec, kommer worklog snart) Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Poppnaglesett på Clas Olson. men vet ikke helt hvor lurt det er... plexien har lett for å sprekke så bruk noe til å legge mellom (skiver eller annen metallplate?) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 du får kjøpt nagler på biltema, sikkert Jernia osv. Men du må ha spesialverktøy for å feste de.... Bare spør på en jernhandel så får du sikkert svar Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 POP-nagler med skive på baksiden burde funke bra. Pass på at de har riktig lengde. Vet de har endel billige sett på Clas Ohlson. PS: trenger spesialtang for å feste dem.. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kommer an på hvilken type plexi du skal bruke, vanlig og ripefri plexi sprekker lett, men "Lexan" gjør ikke det. men uansett så blir det vanskelig å bruke poppnagler, ettersom at plexi er mykt, så naglene vil bar utvide hullet og ikke ha noen misjon i det hele tatt Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) takk for respons, jeg er ikke sikker på hvilket plexi jeg skal ha, hakke kjøpt det enda. det skal i allefall være 3mm tykkt, og jeg skal borre hullene til det, så det komme rike til og sprekke.. Edit: Jeg til glassmesteren og kjøpe plexi, om ikke noe vet hvor jeg kan kjøpe det billigere.. (skal ha en hel cheiftec dragon bigtower dør nesten) Endret 8. februar 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med å feste plexiglasset som på Lian Li-kabinettene?? Der er vinduet festa med lister som er poppet fast. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 hehe, tenkte og bruke list, helt til jeg kom på at jeg skulle mekke et plexi vindu som ingen andre hadde: Som du ser er det ikke lett og bruke list her Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bruk dobbeltsidig tape! Holder i massevis hvis du ikke har tenkt å kjøre hodet i kassa. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du kan jo legge ei hel plexiglassplate bak og feste den med lister og bruke dobbelsidig tape på midten. Eller missforstod jeg modellen? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hvorfor ikke bruke silikon? Det kommer sikkert å sitte som støpt på det mønsteret du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå