Gå til innhold

Verbatim DVD+R - hos komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke imponert av disse platene. Jeg kan ikke anbefale dem til Plextor (PX-708A v1.04) , og i hvertfall ikke for 8x brenning. Som OC-Freak sier vil sannsynligheten da være stor for at de blir uleselige på slutten. Jeg testet nettopp dette på min Plextor, brenningen gikk unna på 9 minutter, mesteparten av brenningen gikk unna på 8x (hastigheten ble satt ned til 4x på slutten). Ved lesing av disken i Nero CD-DVD Speed får jeg L-EC UNCORRECTABLE ERROR etter 3,7GB.

Før det hadde jeg allerede testet lesing av disk brent på 4x, her ble hastigheten satt ned på slutten (etter 4GB). Hele disken var lesbar, men hastighetsreduksjonen tyder på at feilnivået er høyt på slutten.

Dette er slett ikke det jeg forventer av disker det står Verbatim DataLifePlus på. Jeg synes ikke det har noe med saken å gjøre hvor de er produsert, når Verbatim setter logoen sin på diskene forventer jeg at kvaliteteten skal være den samme uansett. Jeg kan nevne at jeg har gjort den samme testen på 20 TDK DVD+R Made in Taiwan uten å se hverken leseproblemer eller hastighetsreduksjon for noen av disse diskene, mange av disse var også brent på 8x.

Vil presisere at diskene dette gjelder er Verbatim DataLifePlus Advanced AZO DVD+R Made in India, 25pk fra Multicom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...