Buchern Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei... Har nettopp fått svar fra komplett angående angrefrist sak Men nå skal jeg ut og handle meg en Athlon 64 3200 1 mb cache Men jeg lurte på om det er smart og kanskje vente til mandag? Da kan en av disse kanskje ha kommet på ukens tilbud ett eller annet sted . Og uansett får jo ikkr bestilt før da uansett. Så lurte på hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Dette blir jo nesten som å vurdere om man skal spille lotto eller ikke. Det er jo alltids en liten mulighet for å vinne... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Eller du kan vente til neste uke - eller neste måned - eller om et år... Dersom du ikke MÅ ha Athlon64 NÅ, så venter du... Skal du vente på at det skal komme som ukens tilbud noe sted så kan du risikere å måtte vente leeeenge... Uansett - gjør som du selv sier - vent til mandag... Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 er det så vanskelig da? vente en dag eller to. det kan jo hende du sparer noen lapper på dette. vent du! Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei... Har nettopp fått svar fra komplett angående angrefrist sak Men nå skal jeg ut og handle meg en Athlon 64 3200 1 mb cache Men jeg lurte på om det er smart og kanskje vente til mandag? Da kan en av disse kanskje ha kommet på ukens tilbud ett eller annet sted . Og uansett får jo ikkr bestilt før da uansett. Så lurte på hva jeg burde gjøre? det er som og prøve og vinne i lotto. men akkurat nå vet jeg at A64 3200+ har sunket veldig i pris og TROR den vill stabilisere seg på de rundt 2- 2.300.-kronene den ligger på nå. det gjelder jo det meste, første det gang ting går ned mye, så går det etter hvert saktere nedover. dessuten når det kommer noe som er bedre synker det det også veldig mye, så det lønner seg altid og kjøpe det nest beste og ikke det beste som kansje bare er best i et par måneder. pris/ytelse! Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Så da er det greit og kanskje gå for en 3000+ da? Har også hørt at disse klokker mye høyere en 3200 Men hva med vifte? Sitter på en TR2-M6(K8). Er det da vits og bytte til en slik en? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...000ACU&toc=3820 Er det da vits i og bytte eller funker den jeg har nå mer en nok? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Så da er det greit og kanskje gå for en 3000+ da? Har også hørt at disse klokker mye høyere en 3200 Men hva med vifte? Sitter på en TR2-M6(K8). Er det da vits og bytte til en slik en? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...000ACU&toc=3820 Er det da vits i og bytte eller funker den jeg har nå mer en nok? Nei tror du likso godt kan kjøpe 3200+ den er ikke så mye dyrere akkurat nå er den nest sprekste cpu. den sprekeste nå er jo A64 3400+. antar at når 3700+ kommer så vil denne også falle ned til rundt 2500.-kr ganske fort. Akkurat nå hadde jeg kjøpt 3200+ tror jeg. den er ikke så mye bedre enn 3000+ men er jo litt tøffere med 1mb L2 cache da.... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Boxed vifte er vel grei nok? Hvis du skal klokke hardt er et tips vannkjøling Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Så da er det greit og kanskje gå for en 3000+ da? Har også hørt at disse klokker mye høyere en 3200 Men hva med vifte? Sitter på en TR2-M6(K8). Er det da vits og bytte til en slik en? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...000ACU&toc=3820 Er det da vits i og bytte eller funker den jeg har nå mer en nok? Nei tror du likso godt kan kjøpe 3200+ den er ikke så mye dyrere akkurat nå er den nest sprekste cpu. den sprekeste nå er jo A64 3400+. antar at når 3700+ kommer så vil denne også falle ned til rundt 2500.-kr ganske fort. Akkurat nå hadde jeg kjøpt 3200+ tror jeg. den er ikke så mye bedre enn 3000+ men er jo litt tøffere med 1mb L2 cache da.... Er jo 500,- forskjell da men er det vits i å kjøpe 3200 da? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Så da er det greit og kanskje gå for en 3000+ da? Har også hørt at disse klokker mye høyere en 3200 Men hva med vifte? Sitter på en TR2-M6(K8). Er det da vits og bytte til en slik en? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...000ACU&toc=3820 Er det da vits i og bytte eller funker den jeg har nå mer en nok? Nei tror du likso godt kan kjøpe 3200+ den er ikke så mye dyrere akkurat nå er den nest sprekste cpu. den sprekeste nå er jo A64 3400+. antar at når 3700+ kommer så vil denne også falle ned til rundt 2500.-kr ganske fort. Akkurat nå hadde jeg kjøpt 3200+ tror jeg. den er ikke så mye bedre enn 3000+ men er jo litt tøffere med 1mb L2 cache da.... Er jo 500,- forskjell da men er det vits i å kjøpe 3200 da? Nei, det er egentlig ikke så veldig mye vits og kjøpe 3200+. den er ikke mye bedre enn 3000+. og ja 500.-kr er jo litt.... får meg står valget mellom 3000+ og 3400+. ikke 3200+ den er som en 3000+ omtrent! først ved 3400+ at det blir endel forskjeller igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå