Gå til innhold

Oprette konto i EVE

Anbefalte innlegg

Kjøpte et PCGW for et par dager siden, og det følgte med en CD-Key til EVE samt selve spillet. Så nå har jeg spilt bort de tre dagene, og jeg må bare fortsette! Det jeg lurte på er hvordan jeg viderefører kontoen... Jeg må vel ikke starte på nytt? Nå som jeg hadde kommet så "langt". Kjøpt meg Imicus og greier. :)

EVE er et genialt spill... Anbefaler alle som ikke har prøvd det om å teste det ASAP. :p

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry at jeg kommer med et så latterlig spørsmål. Men hva er egentlig PCGW og EVE???

PCGW er PC gamer world, alså et pc spill blad ;)

eve online er et online spill som anarchy online eller noe lignene.

har også kjøpt bladet med eve online utgaven :D men er veldig forvirrit, er det sånn trenning mode der eller noe sånt el??

Lenke til kommentar
Sorry at jeg kommer med et så latterlig spørsmål. Men hva er egentlig PCGW og EVE???

PCGW er PC gamer world, alså et pc spill blad ;)

eve online er et online spill som anarchy online eller noe lignene.

har også kjøpt bladet med eve online utgaven :D men er veldig forvirrit, er det sånn trenning mode der eller noe sånt el??

nei, egentlig ikke..

du starter så snart du har dannet deg et "liv" =)

bare skaff deg agent missions :)

Lenke til kommentar
Knall det. :)

Nå som jeg da har en konto fra før. Må jeg betale de 25$ det koster for å registrere en ny konto med kredittkort? Mulig det ble en smule dumt formulert, men jeg satser på at dere skjønner det. :p

ja, desverre.

det er startgebyr sånn at du ikke stikker av en dag før betaling og da har hatt en måned gratis :roll:

om du skjønner hva jeg mener... :dontgetit:

Lenke til kommentar
det bladet har jeg og med EVE kansje jeg skal teste det , men alle jeg har snakka med sier det suger :\ så jeg har ikke vert så gira på å instalere det

3dager og du er hekta

tar kanskje litt tid og sette seg inn i spillet, men det er rett og slett fantastiskt..det glir helt normalt i modem også...mange av brukerne har det...og nydelig grafikk :dribble:

Endret av nord
Lenke til kommentar
det bladet har jeg og med EVE kansje jeg skal teste det , men alle jeg har snakka med sier det suger :\ så jeg har ikke vert så gira på å instalere det

3dager og du er hekta

tar kanskje litt tid og sette seg inn i spillet, men det er rett og slett fantastiskt..det glir helt normalt i modem også...mange av brukerne har det...og nydelig grafikk :dribble:

Fy deg! må da ikke si noe sånt til modem folka, hva om dem blir hekta a?!? :p

idag er det mitt tredje dag, og jeg er totalt forvirret. Man lager en figur og blablabla så har du et romskip i verdensrommet, Whatcha gonna do!?!

Lenke til kommentar

trykk på knappen helt oppe til høyre, ved navent ditt.

så asteroid belt, så skaffer du deg litt penger.

eller så finner du deg en agent og starter å kjøre missions, men prøv og hold deg utenfor 0.4 i security status.

de er okkupert av pirater, mye mulig at det er noen human pirates der også....og da blir det juling :)

det er egentlig best at du får kontakt med noen ingame som kan forklare deg!

Lenke til kommentar
som i de fleste MMORPG så er det ingen som forteller deg hva du skal gjøre, du har mange muligheter. 3 dager derimot, er altfor lite synes jeg, men pytt pytt.

Kan gi dere et hint: funksjonen "show podkills the last 24hours" er veldig grei for å finne ut hvor du ikke bør gå :D

Bli med i en corp, så får du en mye lettere start. Anbefaler også å gjennomføre tutorialen, slik at du ike trenger å prøve og feile, eller gå inn i "#help" for å få svar på nye ting hele tiden.
Lenke til kommentar

Jeg spiller Lineage 2 open beta taiwansk :roll: Har ikke hat vannskeligheter og få hjelp av andre her. Jeg og en kompis joina en amerikansk fyr, og han hjalp oss med det meste. Vi hadde ikke peil på hvordan vi fikk nye skills eller noe, men han hjalp oss. Veldig snill fyr. Brandon trur jeg han het.

Så var det EVE, det suger. Syntes jeg da. Jeg beta testa det også, og det var sykelig trekt. Jeg kom ikke ordentlig inn i det da, skjønte ikke bæret. Det kan ha vert grunnen kanskje. Men jeg liker uansett fantasy settinger bedre.

Lenke til kommentar

Imicus er et bra skip for gruvedrift i liten skala. Er du heldig, får du en Imicius til mellom 40-60 000 credits. Invester i 2 Miner I etter hvert som pengene sakte men sikkert tikker inn på kontoen.

Adreland er et fint og trygt sted å drive med gruvedrift. Her er det for øvrig mulig å kjøpe Miner I fra stasjonen. Er du heldig, kan du møte på noen fra Pegasus System Corporation. De kan sikkert hjelpe deg med frakt av malm fra beltet til stasjonen i Adreland.

Bare si at Pytagoras sendte deg ;)

Lenke til kommentar
Imicus er et bra skip for gruvedrift i liten skala. Er du heldig, får du en Imicius til mellom 40-60 000 credits. Invester i 2 Miner I etter hvert som pengene sakte men sikkert tikker inn på kontoen.

Adreland er et fint og trygt sted å drive med gruvedrift. Her er det for øvrig mulig å kjøpe Miner I fra stasjonen. Er du heldig, kan du møte på noen fra Pegasus System Corporation. De kan sikkert hjelpe deg med frakt av malm fra beltet til stasjonen i Adreland.

Bare si at Pytagoras sendte deg ;)

Hadde en Imicus, men var så dum at jeg solgte den når jeg kjøpte Tristan. :no:

Angrer jo fælt nå da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...