Gå til innhold

IP Telefoni gjennom Telio


Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette er postet i feil kategori... men fant ikke noen bedre :p

 

Sitter og leser på dagbladet.no; http://www.dagbladet.no/dinside/2004/02/06/390257.html

 

Dette ser jo ut som et glimrende tilbud, i alle fall for oss som allerede har bredbånd. Får lyst til å trykke på "bestill-knappen" med en gang.

 

Men før jeg gjør det, har jeg lyst til å høre om noen her på hw.no har noen erfaringer med dette tilbudet, det kan jo være at det finnes noen "haker" ved dette ?

Endret av Lef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager hvis dette er postet i feil kategori... men fant ikke noen bedre :p

 

Sitter og leser på dagbladet.no; http://www.dagbladet.no/dinside/2004/02/06/390257.html

 

Dette ser jo ut som et glimrende tilbud, i alle fall for oss som allerede har bredbånd. Får lyst til å trykke på "bestill-knappen" med en gang.

 

Men før jeg gjør det, har jeg lyst til å høre om noen her på hw.no har noen erfaringer med dette tilbudet, det kan jo være at det finnes noen "haker" ved dette ?

Har lenge ventet på dette sjøl. Og jeg venter fremdelse!

 

Synes de burde kommet med noen abn. hvor den faste måndes prisen var redusert kraftigt eller til ingenting...

 

Leser her i testen at det ikke var helt problem fritt. Sjøl så velger jeg å vente litt.

 

Men ringer du _mye_ så kan du tjene godt på å bytte til en slik løsning.

 

Vet at edt finnes andre aktører utenlands med slike 'kontatkort' lignende abn.

Men her er kvaliteten veldig varierende etter det jeg har lest av tester.

Lenke til kommentar
Kan være at det lønner seg å vente litt, til de værste barnesykdommene har forsvunnet.

 

Men det er jævlig fristende, får jo samtidig kvittet seg med Telenor som leverandør på alle fronter :yes:

Grei å bli kvitt Telenor. Men er ikke noe vits så lenge fastprisen er lik oss ip tilbyderene for min del!

 

På en annen side så er det jo bare å slå til! I dag har jo alle mobli så det er jo er reserve løsning om du skulle miste linja noen timer...

 

Funksjoner som automatisk viderekobler til mobilen ved strømbrud og andre nedtider ville da vært flott...

 

Tror det bare er snakk om tid før vi kan velge å vrake i forsjellige tilbud på dette området. Det som er veldig avgjørende for meg er da dette med fastpris. Slipper jeg disse fast avg. hver månde så er jeg villig til å betale mer for selve telleskrittene (tror mange andre også er enig der).

 

Kontantkort til fast telf. måtte vært glimrende for oss må/vil ha telefon, men ringer svært lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...