dms Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Prøv å få overflow:visible til å funke her: http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?fil...trycss_overflow . Finnes det noen tricks for å få bakgrunnen til å følge med resten av innholdet i div-boksen? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) tenker du på noe ala fixed background? Slik at bakgrunnsbildet, nei, da står det i ro. Hva mener du? Edit: Prøvd overflow: auto; height: auto; eller å ikke definere høyde? Endret 6. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
dms Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Problem løst; måtte selvsagt bruke min-height istedenfor height. Problemet bestod i at bakgrunnsfargen bare dekket den oppgitte height, og ikke fyllte resten av div'en når innholdet brukte mer plass + overflow ble satt til visible. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ...Men da har du et nytt problem igjen; IE støtter jo ikke min-height. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ...Men da har du et nytt problem igjen; IE støtter jo ikke min-height. *død over IE* Lenke til kommentar
dms Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Elendige faenskap... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Haha, ja er det ikke flott? Men jeg har i det minste klart å gå rundt det problemet med "min-height", hvertfall for IE, du kan studere kode og css her: index og index2 .content-spacer som er interessant her Edit: glemte link til css'en... stylesheet Endret 7. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
dms Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Spacer er et billig tricks Men i mangel av noe bedre funker det fett. Tnx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå