Gå til innhold

Koss Porta Pro til iPod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har testet protapro og eier ur-40... for å være helt ærlig liker jeg ikke noen av dem pga oppblåst bass på begge 2. Har du ur-40 så er det å kjøpe portapro som å ha ekstra sukker i colaen din ;|

portapro har litt skurrete bass i forhold til ur-40

Lenke til kommentar
Har nå bestillt en iPod. Har Koss UR-40 fra før av. Men vurderer Koss Porta Pro grunnet mye god omtale. Noen som vet om forskjellen fra disse hodetelefonene er store? Eller om Koss Porta Pro er en god kombinasjon med iPod?

Jeg bruker PortaPro selv, og dama bruker UR40 på sin iPod. UR40 er adskillig lysere i klangbildet enn PortaPro, mens PortaPro på sin side har en tendens til å overdrive litt på bass. Har ett sett Sennheiser 600 series jeg sammenligner med, som jeg bruker på stereoen til vanlig. Liker du komplisert musikk og klassisk så er UR40 valget, men hvis du hører på dance, techno og annet bimbam, så er nok PortaPro helt klart best. Hvis du derimot er som meg og hører på det meste, så bør du teste dem før du velger.

-KJ

Lenke til kommentar
Originale øreproppar er som regel berre å kaste!

Ikke de som kommer med iPod, spør du meg da ;)

Jeg har lest at iPod har blitt levert med forskjellige ørepropper. Noen er bra, andre er shit :thumbdown:

Det der er bare p*sspreik. Følger med samme øreproppene til alle.

Standard hvite ørepropper uten den helt spesielle lydgjengivelsen.

Skal kjøpe meg Sennheiser MX500 til uka. (har iPod)

ahpadt

Lenke til kommentar

Strålende. Takk for hjelpen. Fortsatt litt usikker på hva jeg skal gjøre. Regner med at jeg beholder UR-40 til hjemme-bruk og kjøper PortaPro til ute-bruk. UR-40 er ikke like kompakt å ta med seg overalt. Liker dessuten kraftig bass. Derfor jeg velger Koss.

Du er fornøyd med iPoden eller, ahpadt? Hvilken valgte du? 15, 20 eller 40 Gb?

Valgte # 2 jeg. Selv om jeg neppe vil klare å fylle opp hele. Er det forresten sant at iPoden slutter å virke når man tar den med ut i minus grader?

Lenke til kommentar
Strålende. Takk for hjelpen. Fortsatt litt usikker på hva jeg skal gjøre. Regner med at jeg beholder UR-40 til hjemme-bruk og kjøper PortaPro til ute-bruk. UR-40 er ikke like kompakt å ta med seg overalt. Liker dessuten kraftig bass. Derfor jeg velger Koss.

Du er fornøyd med iPoden eller, ahpadt? Hvilken valgte du? 15, 20 eller 40 Gb?

Valgte # 2 jeg. Selv om jeg neppe vil klare å fylle opp hele. Er det forresten sant at iPoden slutter å virke når man tar den med ut i minus grader?

Jeg er ganske fornøyd med iPoden min ja. Valgte 20GB versjonen sånn at jeg også hadde litt plass til lagring av diverse.

Det med minusgrader er jeg ikke så veldig sikker på.. Kan hende at skjermen fryser litt men jeg tror ikke at den bare skal flippe helt ut..

ahpadt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...