Sondre^^ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) endelig en pepperoni-pizza uten ananas! det er jo genialt! ikke stem på kjøttdeig/løk da, løk på pizza er bare teit :/ Endret 7. februar 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 HOLA! Så stikk inn på www.grandiosa.com og stem fram din favorittpizza! Ha en fortreffelig fin helg forresten ;c) ;c) kjøttdeig og løk seff Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Pepperoni er bare digg, så stemmer på den Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) LOL @ sig, Ingar Endret 10. februar 2004 av Straydog Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 20 kroner? Hvor da? Jeg betalte 34,90 for min. Og det var jo vomfyll, men ikkeno godt. Oreganoen er altfor fremtredende, og bunnen minner om tørr papp. den koster 30 kr på bunnpris og bunnpris er seff den beste kjeden i hele landet mvh nerd-light Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 20 kroner? Hvor da? Jeg betalte 34,90 for min. Og det var jo vomfyll, men ikkeno godt. Oreganoen er altfor fremtredende, og bunnen minner om tørr papp. den koster 30 kr på bunnpris og bunnpris er seff den beste kjeden i hele landet mvh nerd-light bunnpris best? Muligens bunnpris og gourmet er ålreit, men de andre hever seg ikke over rema nivået engang. Sorry med prisen - feiltast som skulle være 30,- Lenke til kommentar
da9boy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Stem på kjøttdeig og løk, peperoni er ikkje godt!!!!! så stem kjøttdeig og løk Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er det slik at man kun kan stemme en gang (ipbasert elns) eller kan man stemme flere ganger? (stemte seff på kjøttdeig og løk btw) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kan ikke folk vente med å stemme til de faktisk har SMAKT begge Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Pepperoni smakte RUMPE! Ærsj... Fra før av har jeg vært ganske så fornøyd med kjøttdeig og løk, men må jo seff legge på litt ekstra ost. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Ja fy ******... rumpe smaker dritt.... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 GRRRRRRRRRRR!! http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/art...rticleID=755539 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Stemte Kjøttdeig & Løk. Synes de skulle ha kastet ut Mild Taco (som nevnt over) og ha de to nye isteden. Helt enig, et lett dryss Gastromat "krydder" på kjøtteig & løk Grandisen anbefales forresten! 1. Kjøttdeig & løk 2. Orginalen 3. Pepperoni Kast. Mild Taco, smaker jo for pokkern ikke Taco i det heletatt, det er en skam å bruke ordetTaco med den pizza'n! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Pizza valget er ein bløff Er eigentleg ikkje so veldig overraskende, men litt unødvendig synest eg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ville satt orginalen øverst jeg da. Men jeg mener at å omtale Milda Taco som en tacopizza blir som å kalle Fiat Punto en racerbil. Begge er biler, men de er likevel et godt stykke fra hverandre. Samme som Mild Taco og ekte Taco, begge er mat (men bare så vidt når det gjelder den såkalte pizzaen), men de er et godt stykke fra hverandre... forresten så må jeg si meg enig med JoachimR (for første gang), Mild Taco er en selvmotsigelse Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Nå er det nesten 50/50 stemmer på begge alternativene, da fører de kanskje begge to. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Dei vill nokk selge begge uansett trur eg. Heile pizza valget er ein bløff. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kjøttdeig & løk har fått smort over noe uffatelig rart gøgg...! Nei, Pepperoni er nok best, hvis du først skal ha Grandis-- Lenke til kommentar
ratata Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 pepperonien eig kjøttdeig & løk bigtime... er jo knapt smak på K&L. Nei ... stem for all del pepperoni! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå