Gå til innhold

Stem! Stem! Stem!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
20 kroner? Hvor da? Jeg betalte 34,90 for min. Og det var jo vomfyll, men ikkeno godt. Oreganoen er altfor fremtredende, og bunnen minner om tørr papp.

den koster 30 kr på bunnpris og bunnpris er seff den beste kjeden i hele landet :p

mvh nerd-light

bunnpris best? Muligens bunnpris og gourmet er ålreit, men de andre hever seg ikke over rema nivået engang.

Sorry med prisen - feiltast som skulle være 30,- :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Stemte Kjøttdeig & Løk. Synes de skulle ha kastet ut Mild Taco (som nevnt over) og ha de to nye isteden.

Helt enig, et lett dryss Gastromat "krydder" på kjøtteig & løk Grandisen anbefales forresten! :)

1. Kjøttdeig & løk

2. Orginalen

3. Pepperoni

Kast. Mild Taco, smaker jo for pokkern ikke Taco i det heletatt, det er en skam å bruke ordetTaco med den pizza'n!

Lenke til kommentar

Ville satt orginalen øverst jeg da.

Men jeg mener at å omtale Milda Taco som en tacopizza blir som å kalle Fiat Punto en racerbil. Begge er biler, men de er likevel et godt stykke fra hverandre. Samme som Mild Taco og ekte Taco, begge er mat (men bare så vidt når det gjelder den såkalte pizzaen), men de er et godt stykke fra hverandre...

forresten så må jeg si meg enig med JoachimR (for første gang), Mild Taco er en selvmotsigelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...