Gå til innhold

Stem! Stem! Stem!

Anbefalte innlegg

HOLA!

Grandiosa har kommet med 2 nye smaker; Kjøttdeig og løk og Pepperoni.

Konseptet deres går ut på å la forbrukerne stemme fram sin favoritt av disse to nye pizza'ene og kommer derfor å la vinneren bli i deres sortiment, mens den tapende pizzaen vil gå ut av produksjon!

Jeg skal ikke være subjektiv og hinte fram til hvilken pizza DU bør stemme på, men KJØTTDEIG og LØK er sinnsyk namnam! :c) :c)

*hehe*

Dette er det viktigste valget som DU foretar deg dette året, og stem derfor med omhu!

Så stikk inn på www.grandiosa.com og stem fram din favorittpizza!

Ha en fortreffelig fin helg forresten ;c) ;c)

Endret av Straydog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg for min del ville ha fjernet den med løk i, huff, forferdelig smak...

Blant de som er nå foretrekker jeg faktisk Mild taco, men de kunne ha spica den opp litt, gjort den til "Hot Taco" isteden.

1. Mild taco

2. Pepperoni

3. Originalen

Lenke til kommentar

Trenger nok ikke pm'e noen, for hvis det får stå og kjøre gjevnt og trutt så holder det lenge med en instans ;)

Så at siden er skrevet i asp, så jeg tipper de har en eller annen form for serverside kontroll på hvor stemmene kommer fra (hvis de ikke er helt blåst da)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Kjøpte en sånn "kjøttdeig og løk" grandis idag inspirert av denne tråden.

Var ikkeno godt! Den smakte jo nesten ingenting bortsett fra oregano-krydderet de har brukt for mye av! Løken merka jeg ikke mye til bortsett fra noen små glatte biter som sklei rundt i kjeften innimellom. Nei uff. Stemmer ikke på noen av dem.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...