Windoge Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Noen som vet? Er snakk om vanelig VGS. Har sjekka www.lanekassen.no . Lurer altså på om jeg får lån for hele 1. termin om jeg søker på lån nå. Har alerede stippend, det søkte jeg på i begynnelsen av skoleåret og fikk. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 send en mail til lånekassen å spør. De svarer ganske raskt. I alle fall de gangene jeg har spurt og jeg har alltid fått svar på det jeg har lurt på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 send en mail til lånekassen å spør. De svarer ganske raskt. I alle fall de gangene jeg har spurt og jeg har alltid fått svar på det jeg har lurt på. Virker som litt stor pågang for tida, sist mail fikk jeg ikke svar på før etter flere dager Trenger å vite det ganske raskt p.g.a investeringer osv.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 *bump* Den forsant Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ja, du får for både vår og høst.... det tror jeg ihvertfall.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 ja, du får for både vår og høst.... det tror jeg ihvertfall.... Ok, men det er så mange forskjellige meninger fra folk som tror .. har ennå ikke fått svar på mailen jeg sendte. Om noen vet så bare si i fra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Søknad om stipend og lån Lånekassen mottok din søknad for undervisningsåret 03/04 05. februar 2004. Søknaden er ferdigbehandlet. Utbetalingspapiret er sendt eller vil bli sendt lærestedet i løpet av en til to uker. På denne søknaden er du for høsten innvilget kr 12 000 i støtte. På denne søknaden er du for våren innvilget kr 12 000 i støtte. Vi gjør oppmerksom på at deler av tildelingen vil bli overført månedsvis til konto. Se utbetalingsspesifikasjon vedlagt utbetalingspapiret. Støttebeløpet for høsten fordeler seg slik: Stipend kr 0 og lån kr 12 000. Støttebeløpet for våren fordeler seg slik: Stipend kr 0 og lån kr 12 000. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Fikk dette på mailen min i dag. Vil dette si at jeg får 24 000 kr sammenlagt? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Stemmer Thomas. Hva skal du bruke lånet på? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Stemmer Thomas. Hva skal du bruke lånet på? Flytter ut til neste år. Til da trenger jeg sykkel, vedlikeholding av PC med tanke på skole, og penger til installering av ADSL Resten står på en konto til vanskelige tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå