Gå til innhold

Themes.org?

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

funker themes.org hos dere? Jeg kommer bare inn på forsiden men, ikke noe annet. Er det telenor sine dns servere som er litt "fucka" eller har alle andre samme problemet?

Mvh

[ Denne Melding var redigert av: lorderror på 2002-03-15 13:26 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

det var det jeg også tenkte men, telenor har noen ganger de mest underlige feilene på sine dns servere... hehe :grin:http://www.themes.org/themes funker dårlig.. Browseren min bare står og blir tima ut. funker siden hos deg? Det har vært sånn lenge skjønner du. Synes det var litt "rart" de som driver siden kan ha en sånn feil og ikke ha fixa på det innen flere uker.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-15 13:42, lorderror skrev:

det var det jeg også tenkte men, telenor har noen ganger de mest underlige feilene på sine dns servere... hehe
:grin:
funker dårlig.. Browseren min bare står og blir tima ut. funker siden hos deg? Det har vært sånn lenge skjønner du. Synes det var litt "rart" de som driver siden kan ha en sånn feil og ikke ha fixa på det innen flere uker.

Hvilken browser bruker du? Har du testet med f.eks lynx/links? Burde jo ikke være et problem ettersom themes.org skal returnere index.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

har testa med opera, moszilla og ie i windows. samme på alle sammen. kjipt da. jeg har lyst på en ny GTK+ theme og kanskje en for sawfish..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...