Noop Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei hei, vel, dere forstår vel at dette dreier seg om potmeter! Jeg skulle kjøpe et potmeter! Og fant ut at ingen butikker i mitt nær område selger slikt!!! (Hvertfall det jeg fikk beskjed om) Og da lurte jeg på om noen viste hvor de solgte potmeter her i norge, skulle hatt et 50K.ohms trimpotmeter.... Var innom ELFA, men der koster det lixom nesten 200,- for 1 stk. trimpot., antageligvis pga. at de sender ifra sverige! Men jeg er ikke villig til å betale 200,- for et potmeter som alene koster MAKS rundt 35,- Hehe... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sikker på at det var 200 for en, ikke for 10 eller 100? ELFA oppgir ofte prisene i større kvanta. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 de fleste trimpotene på elfa koster 5kr, sikker på at du ikke har sett på noe annet enn trimpot? Lenke til kommentar
Noop Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Nope, er ganske sikker! valgte ut et 50 kilo ohms trimpotmeter som kostet 37,50,- eller no, oxo skulle de vistnok ha litt over 145 for frakt og oppkrav! Og oppkrav på en slik pakke ville ikke ligget på mye... (veier ingen ting, og kan bli sendt som brev) Og, hammar.no selger kun 100ohms pot. og 10kohms pot.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hvis det er et måleinstrument et potmeter er (trodde da det men 39kr var litt lite for noe slikt) så har sikkert clas ohlson og biltema slikt. aner ikke hvor du bor, men det er to billige butikker som har alt Lenke til kommentar
Noop Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 clas ohlson hadde heller ikke det jeg ønsket, spurte til og med om de fikk det inn eller kunne og de svarte meg nei! men et potmeter er en mutstand som vi kan justere på... <--- ganske røft sagt Lenke til kommentar
jossa Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 et potmeter er en variabel motstand... å jeg ville tadd meg en tur til en V.G.S med elektro/elektronikk linje.. å hørt om det var mulig å få kjøpe et stk pot. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Satt tre stykk i et par gamle og billige PC-høyttalere jeg hadde av merke "Active 95". Ukjente specs, men de duger til voltmodding. Du får ta med deg ohm-meteret på elkjøp. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 du kan sende mail til dem og be om de kan sende det med posten...har lest om en annen kar som har gjort det her, han skulle bare ha en IC Lenke til kommentar
Noop Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ok, takk skal dere ha! får prøve det da! Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå