*Tronaldo* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 *Tronaldo* - er er SYKT ute på jordet! Og du, slutt å være så utrolig banal, misunnelig og klagende da! Herregud hvor det er mulig å syte og klage på ting! ...og med et sånt innlegg var vi plutselig to som er helt på jordet... Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 *Tronaldo* - er er SYKT ute på jordet! Og du, slutt å være så utrolig banal, misunnelig og klagende da! Herregud hvor det er mulig å syte og klage på ting! ...og med et sånt innlegg var vi plutselig to som er helt på jordet... Er det bare meg, eller er det en smule vanskelig å fatte hvorfor Blib også er på jordet? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 *Tronaldo* - er er SYKT ute på jordet! Og du, slutt å være så utrolig banal, misunnelig og klagende da! Herregud hvor det er mulig å syte og klage på ting! ...og med et sånt innlegg var vi plutselig to som er helt på jordet... Er det bare meg, eller er det en smule vanskelig å fatte hvorfor Blib også er på jordet? Syns blib er langt fra på jordet jeg... Rar tråd kunne noen ha stengt denne ettersom den ikke har noe mål og menign i det hele tatt Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Rar tråd kunne noen ha stengt denne ettersom den ikke har noe mål og menign i det hele tatt Enig med deg der faktisk - tråden har utviklet seg i totalt motsatt retning enn det jeg hadde tenkt. Nå er det bare flaming og "du er på jordet" "nei, du er på jordet" osv... Var ikke intensjonen i det hele tatt. Synd at folk leser med ett øye og hisser seg opp uten egentlig å ha forstått hva saken egentlig dreier seg om... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Rar tråd kunne noen ha stengt denne ettersom den ikke har noe mål og menign i det hele tatt Enig med deg der faktisk - tråden har utviklet seg i totalt motsatt retning enn det jeg hadde tenkt. Nå er det bare flaming og "du er på jordet" "nei, du er på jordet" osv... Var ikke intensjonen i det hele tatt. Synd at folk leser med ett øye og hisser seg opp uten egentlig å ha forstått hva saken egentlig dreier seg om... Alt går ikke alltid som planlagt, vet du. Er du sur nå, fordi folk er uenig med deg? Virker sånn. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kan ikke snart folk gi ****** i å ødelegge tråder med person-angrep, og over-sensitivitet? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Alt går ikke alltid som planlagt, vet du. Er du sur nå, fordi folk er uenig med deg? Virker sånn. Neida, litt får man jo tåle Lenke til kommentar
mikk Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) For og prøve meg på topic igjen. Det du mener er Håpløse tråder er i mine øyne veldig praktiske tråder. Alle trådene i Diskuterte artikkler har jo en link til en artikkel på framsiden av HW.no Disse artikklene leser jo de fleste uansett. (ihverfall jeg) Linken i bunnen av artikkelen linker jo til denn tråden som handler om gitte artikkel slik at du finner den hvis du vil si noe om den. og det er altid noen som vil si noe om en artikkel. Tenk deg hvis det ikke var en tråd for hver artikkel jeg garanterer at det ville bli hvertfatt 2-3 tråder for hver artikkel rundt om på forumet. Tror ikke det hadde hvert noe bedre. edit: liker ikke formuleringen min men Endret 6. februar 2004 av mikk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det som er meningsløst, er tråder som denne. Det er ingen vits å være misunnelig på en bruker som er opprettet for at diskusjon om artikler skal samles i en "offisiell" tråd. Kan godt hende at dette foregår automatisk, som en del av publiseringssystemet. Det å kalle det spam, er også sløvt. Hvis noen har noe å diskutere om artikkelen, gjør de det i den tråden. Hvis ikke, er tråden tom. Akkurat hva jeg også mener om dette. Første som falt meg inn når jeg så topicet og.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 men det får da være måte på å få opp counten sin hva mener du med det? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 det er vel så enkelt at en tråd må ha en start således blir headingen fra artikkelen automatisk postet i forumet. Skal vi slutte her? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Da avslutter vi diskusjonen her, kranling får dere gjøre andre steder. Det er kun skribenter som kan starte tråder i det forumet og trådene omhandler _kun_ artikler som har blitt laget på hw.no, og slik vil det forbli Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kan kanskje legge til helt kort hvordan "diskuter artikler" funker, både på HW og OK. I de to kategoriene oppretter en av de ansatte på siten en ny tråd når en ny artikkel legges ut. "Vanlige" brukere har ikke adgang til å starte en ny tråd, kun svare på de som legges ut av medarbeidere. Dette gjør vi for at vi ikke skal få opp 4-5 tråder om samme artikkel, startet av brukere som akkurat har lest ferdig og har noe de vil si i sakens anledning. Hvem som starter trådene er totalt uinteressant, hovedsaken er at det er tråder opprettet i den hensikt at brukerne, i kontollerte former, kan diskutere artiklene. Det har altså ikke noe med postcount å gjøre. Rart hvor mange det er som er svært opphengt i dette, selv om den offisielle holdningen er "jeg bryr meg ikke om postcount" Håper det var klart nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg