*Tronaldo* Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei! Jeg synes slike tråder er helt håpløse. Riktignok er vi i "diskuter artikler" kategorien, men det får da være måte på å få opp counten sin. Det finnes *mange* tråder av denne typen, og jeg synes de burde slitt stengt pronto! Det hadde vært helt fett hvis dere som starter tråder som denne hadde hatt med et ressonement eller en mening om artikkelen på slutten. Altså at det ikke bare pastes inn en artikkel-synopsis (eller hva det heter...) og that's it! Da hadde det jo vært grunnlag for diskusjon i allefall! Slike tråder er helt totalt meningsløse spør du meg. Det blir nesten det samme som å starte en ny tråd med "I dag skal jeg ha kjøttkaker til middag". *Tronaldo* Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du er klar over at tråden er lagt inn av admin? Sansynligvis han/hun som skrev den Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvis du ser i profilen hans så står det faktisk admin :-) Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Spiller det noen rolle om det er en admin som lager sånne tråder da? Tråden er jo like håpløs likevel! Poenget er vel at man skal diskutere saker/artikler i denne kategorien - ikke bare gulpe opp at det er kommet en ny sak på forsida av hw.no... *Tronaldo* Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hos meg så står det at mennesket som startet tråden er en vanlig bruker... (under avataren) EDIT: 1300 innlegg Endret 6. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Så lenge det er admin'er som legger inn disse 'Diskuter artikkel' postene om artikler som faktisk ligger på hw.no, syns jeg det er greit. Da får man samlet all diskusjon rundt temaet som tas opp i artikkelen på ett sted, nemlig i tråden som det er linket til på slutten av artikkelen, "Diskutèr denne artikkelen i forumet". Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det som er meningsløst, er tråder som denne. Det er ingen vits å være misunnelig på en bruker som er opprettet for at diskusjon om artikler skal samles i en "offisiell" tråd. Kan godt hende at dette foregår automatisk, som en del av publiseringssystemet. Det å kalle det spam, er også sløvt. Hvis noen har noe å diskutere om artikkelen, gjør de det i den tråden. Hvis ikke, er tråden tom. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Må si meg enig med Inkognito her Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det som er meningsløst, er tråder som denne. Det er ingen vits å være misunnelig på en bruker som er opprettet for at diskusjon om artikler skal samles i en "offisiell" tråd. Kan godt hende at dette foregår automatisk, som en del av publiseringssystemet. Det å kalle det spam, er også sløvt. Hvis noen har noe å diskutere om artikkelen, gjør de det i den tråden. Hvis ikke, er tråden tom. Akkurat hva jeg også mener om dette. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du har misforstått stort, *Tronaldo*. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Legg også merke til at alle trådene i "diskuter artikler" er startet av enten "int20h"-som jeg mistenker er en slags bot, eller forfatteren av artikkelen. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Publiseringssystemet vårt oppretter automatisk diskusjonstråder når en artikkel blir publisert dersom det er valgt av journalisten. int20h er ikke en bot, men en av Hardwares journalister. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 int20h er ikke en bot, men en av Hardwares journalister. Oki. Navnet virket litt "dataisk", skjønner du... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er det "inn" å klage på forumet nå? Kanskje moderatorer og administratorer burde stenge disse trådene til denne klageperioden er over. Virker som en slags mote å klage nå. rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er helt enig med deg Åsmund. Utrolig mange klageposter overalt. Hvis folk er så utrolig misfornøyd med alt mulig, kan de ikke da finne seg et annet forum? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 enig uenig Det virker som det er populært å fiske etter meninger i alle fall. Slik sett er denne tråden en av mange slike, og burde stenges seff. Hehe, se hvor selvmotsigende dette ble Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Utrolig hvor mange som er uenig med meg da! Det får så være - jeg aksepterer det, men jeg vil presisere det jeg mener: - Jeg synes at kategorien "Diskuter artikler" er en bra kategori. - Jeg synes dog man burde ha et resonnement eller en mening å backe opp en slik trådstart med. Ellers blir det jo til at alle bruker dette til å få opp counten sin. Det er jo litt rart å si fra i forumet at det er kommet en ny sak på *forsida* av hw.no, er det ikke? At jeg har missforstått stort, kan nok hende (hva jeg faktisk har missforstått er for meg et mysterium)... Er dette er en meningsløs tråd? Etter min mening, nei - jeg synes ovennevnte tråder ikke er på sin plass; for informative/diskusjonsfremkallende/tilførende er de ikke. *Tronaldo* EDIT: jeg klager *IKKE* på forumet, hadde dere brukt øynene hadde dere sett det! Jeg klager på poster av nevnte sort. Endret 6. februar 2004 av *Tronaldo* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) *Tronaldo* - er er SYKT ute på jordet! Hver gang en artikkel blir skrevet på HW.no blir det automatisk opprettet en tråd om dette, slik at lenken som står i bunnen av artiklene ("Diskuter artikkelen på forumet vårt") faktisk skal lede til noe sted. På den måten får vi også en offisiell tråd hvor all info om akkurat den artikkelen skal bli diskutert! Det er ingen vanlige brukere som har lov til å poste tråder der! Og du, slutt å være så utrolig banal, misunnelig og klagende da! Herregud hvor det er mulig å syte og klage på ting! Edit: Fikset på litt, la til noe og la til noen smilier så det ser litt snillere ut. Var bare meningen å opplyse vet dere Endret 6. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ja som jeg sa det er mulig jeg tar feil. Jeg blei bare irritert da jeg så en klagepost. Kanskje jeg bare skulle ha ignorert den. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 og diskusjons-grunnlaget ligger vel allerede i artikkelen?! sånn at hvis du faktisk leser artikkelen, så kan/bør den i seg selv danne grunnlaget for en diskusjon i tråden. dermed så trenger vel forfatteren strengt tatt ikke å sitere seg selv, for at vi skal slippe å lese artikkelen.. om du tar pointet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg