jaengevik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har en server. Når eg starter den kommer det "DISK BOOT FAILTURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER"! Hva skal jeg gjøre? Hva er problemet? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Først bør du fikse det fantastisk dårlige emnefeltet ditt! Deretter bør skaffe deg en bootdiskett som kan lese og editere det filsystemet du bruker, deretter bør du prøve å fikse mbr. Hvis dette ikke går kan du kjøre en scandisk på disken for å se om den har blitt skadet. *Tronaldo* Lenke til kommentar
vuhahai Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kommer til bios og finner hvor er harddisk og hvilket driver velger du å star, hvis du kan ikke finne det , ser alle kable , har det kontact fint eller ikke . hvis alle er ingen problem , jeg tror på hardisk døder . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Off-Topic: Jeg tror på norskopplæring Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Off-Topic: Jeg tror på norskopplæring Jeg tror på retningslinjer OT Har du lyst å fortelle litt mer om systemet du bruker? Grovt antatt så vil jeg tro du må mikse og trikse med boot rekkefølgen av harddiskene dine. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Off-Topic: Jeg tror på norskopplæring Jeg tror på retningslinjer OT Har du lyst å fortelle litt mer om systemet du bruker? Grovt antatt så vil jeg tro du må mikse og trikse med boot rekkefølgen av harddiskene dine. Jeg er klar over det. Men skal man være til noe hjelp må folk faktisk forstå hva du sier. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kan være tildels enig med deg, må anstrenge meg litt for å forstå det. Men det går. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) virker som om harddisken ikke er koblet til, eller at harddisken ikke er satt som en av bootenhetene. En siste ting kan være at du ikke har lagt inn operativsystem på disken Skal dere mase på retningslinjer etc så ta det i tilbakemeldinger, i vanlige poster hjelper man . Og jeg har ikke noe problem med å skjønne hva han mener Endret 6. februar 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Man kan jo ta begge deler? Det problemet hadde jeg en gang å når jeg tenker meg om. Det var komplikasjoner mellom S-ATA disken min og ide disken min. Så jeg vil tro at du ikke har OS på den disken du prøver å boote. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har en server. Når eg starter den kommer det "DISK BOOT FAILTURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER"! Hva skal jeg gjøre? Hva er problemet? Du har ikke en diskett som står i diskettstasjonen? Hvis du har det, ta den ut. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 -Dårlig bruk av emnefeltet Dette emnefeltet beskriver ikke noe som helst av hva posten din inneholder/går ut på. Prøv en gang til med ett mer beskrivende emne, så folk forstår hva tråden går ut på før de har åpnet den. Les også Rettningslinjene Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg