Paulex Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ingen gyldige tilgangspunker ennå. Hva skal jeg skrive inni tilgangspunkt ruten? På forhånd takk. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Har du lastet ned mms.gprs og wap innstillinger?Jeg gjorde det bare med min og da var alt i orden.Hadde da tilgangspunkter. Endret 6. februar 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Nei, hvordan gjør jeg det? Måtte jeg ikke sende en sånn sms til nokia med en eller annen kode ting? *Begynner å huske hva jeg gjorde med 7650* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Nei kanskje på den vanskelige metoden, men den lette er bare gå inn på sms, skriv ny "mms nokia" å send til 1999, du vil motta innstillingene lagre de å så virker det Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei Bruker du en operatør i Netcom sitt nett eller Telenor sitt nett?Gå innpå en av de sidene og finn din mobtype der og last det ned derfra Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 www.netcom.no for netcom og http://telenormobil.no/kundeservice/index.jsp for telenor Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Nei kanskje på den vanskelige metoden, men den lette er bare gå inn på sms, skriv ny "mms nokia" å send til 1999, du vil motta innstillingene lagre de å så virker det Gjorde dette men den bare prøver å sende. Så står det at den sender den på nytt klokka **.**. Så jeg er ett hakk videre iallefall! Noen som vet hva neste steg er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå