Chosiso Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 har need for speed underground selv, og hva er den beste bilen du kan få? liker skyline og 350z best. hva syns dere? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Skyline'en er den beste, hvertfall når du har alt på topp av motor, nos og alt det der Lenke til kommentar
guom Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Bruker skyline ja, den er best etter min mening., Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Bruker Mazda MX5 her, og den er i følge spillet også den beste bilen spec-messig, sinnsykt kul bil når man får på wide body kit osv. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Brukte MX-5 helt til jeg fikk level 3 upgrade på de 3 siste. Da tok skyline over... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 ja.. brukte mx5 og 206 best.. men går i skyline nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg bruker en utrimma rosa mazda. og for å vere ærlig så synes jeg dette spillet stinker! Ikke misforstå, jeg elsker bilspill, men underground syns jeg virker som et altfor halvferdig produkt, ja hvor er muligheten for å kjøpe seg opp en garasje, individuell stylig på bilene og jvor i svarte er rundetidene blitt av, for ikke å snakke om en skikkelig replay funksjon. og ja en ting til, hvor i alle dager er de mange og varierte banene. det virker da unektelig som alle banene er lik! De forrige NFS spillene var da mye bedre! (bortsett fra HP2) jeg spiller da fortsatt NFS4 og Porshe challange, de har da i det minste rundetider. Bedre lykke neste gang EA games Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Veldig uvarierte baner ja. Hadde de brukt en måned eller to på å fullføre spillet hadde det vært mye bedre. Fortsatt et bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå