N-Gage2 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe meg spill til mobilen min Nokia N-Gage, hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Mener du javaspill til 30,- eller dedikerte NGage-spill til 300,- ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja uansett: java spill f.eks. inpoc.no N-gage spill: Netbutikker, elkjøp, spaceworl osv. Håper dette hjelper Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Det var fullblods N-gage spill jeg tenkte på, ja. Hvor kan jeg å kjøpt det. Hvilken internett side? Noen som vet? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har en del på Telebutikken Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kan si at Sonic spillet er bra det liker jeg godt. Tror det er et av de beste til ngage. De andre blir det litt mye kluss med. Tony hawk er også stil Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) kluss på 6600/3650/SX1 ja men liker også SonicN veldig mye.... du får kjøpt spill overalt; fra elkjop til obs (ihvertfall i Trondheim) Endret 6. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 PS. hvis du bare leter litt på yahoo groups, så finner du sikkert noen "gratis" n-gage spill, alt du trenger da er et tomt minnekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå