Gå til innhold

SW: Kotor Expansion Pack?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg nøt hvert sekund da jeg spillte KotOR..

Men jeg syntes det var utrolig dumt at spillet sluttet når jeg hadde reclaimet min identitet "Dark Lord Revan"! Da jeg hadde defeatet Malak, hadde jeg en stor trang til å fortsette å bare gå rundt å være "allmighty" skulle ønske de ikke satte en stopp for spillet. Hvorfor kunne man ikke bare fortsette å trille rundt å være utrolig slem (eller snill for de som valgte å være det ) :devil: Jeg kan ikke si at slutten var skuffende, det var fett å få vite at man var Revan reborn osv, men er dere ikke enig i at dere synes det kunne være kult å kanskje ødelegge ett par planeter, drepe noen uskyldige o.l.? hehe :dribble:

Skulle ønske de lanserte en eller annen form for patch hvor de endret på sluttsekvensen og gjorde det litt mer som morrowind, at spillet går i det uendlige, til du blir drittlei :thumbs:

Mvh

CoMbster aka Revan :p

[Edit: Leif]

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
Ja, det er nok det viktigste med KotOr 2, en fabelaktig historie og mulighet for å bli minst lvl 30... :)

bare 30?? 40 minst!

Det blir nok enten 20 (standard) eller 40 (epic). (klar over at pap utgaven i sw ikke bruker ordet epic)

Hørte noen rykter om level en gang i tiden :p Skal se om jeg finner dem igjen ;)

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar
Skulle ønske de lanserte en eller annen form for patch hvor de endret på sluttsekvensen og gjorde det litt mer som morrowind, at spillet går i det uendlige, til du blir drittlei  :thumbs:

Helt enig. Gadd ikke å spille på en stund, tar jo et par timer før jeg blir jedi.

Men de burde seriøst bytte lvl til minst 40. Se på filmene, da er jedis/siths mye sykere.

Men snart har jeg bursdag, skal kjøpe SWG til meg selv som bursdags gave :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg skulle sykt ønske at KOTOR2 var en blanding av RPG og Strategi lik Suikoden spillene. f.eks, du leder et Jedi Academy og må beskytte planeter mot

onde makter som restene av sith'ene eller du kommer i en maktposisjon hvor du kan gjøre mere godt/ondt

enn solo....jeg mener ikke å fjerne den gode gamle "feelen", jeg mener bare å gi deg større kjangs å gjøre ting mer effektivt

Endret av n0th1ng
Lenke til kommentar
Obsidian Entertainment is currently working on an unannounced role-playing game for PC and console systems. Please check back soon for more information!

sitat fra Obsidians hjemmeside  :wow:

Jepp, og nå hyrer dem nye folk også. =)

http://www.obsidianent.com/jobs/index.html

De har også fått opp noen nye forum som er verdt å ta en kikk på. =)

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar

Jade Empire

Publisher: Microsoft

Developer: BioWare

Release Date: TBA 2004

Why it will rock: If you consider yourself a gamer, then you should be familiar with our Overall Game of 2003: Star Wars: Knights of the Old Republic. If anything, the game proves that a good Star Wars-based game is possible. It's also a great example of BioWare's game-making talent. With a track record that's almost completely untarnished, it's no wonder that we're super-stoked on BioWare's newest title, Jade Empire.

The easiest way to describe the game is KOTOR meets kung-fu. But even that's portraying the game in a lesser light than it deserves. The core game bears an uncanny resemblance to the Star Wars epic, complete with Light and Dark story-branching, but rather than turn-based combat, Jade Empire uses a real-time fighting engine. We had a look at the game at last year's Tokyo Game Show, and we must say that we were thoroughly impressed. The game's visuals are significantly better than KOTOR's, the voice acting just as good, and the fighting looks tense and intuitive. While we're still waiting to get up-close-and-personal with the game, we can say that it looks to be one of the most promising Xbox games of 2004.

Info fra IGN.com

Da har jeg noe å spille mens jeg venter på Kotor 2 :laugh:

Endret av Zuluzion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...