hemo Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Skal eg oppgradera ein Acer 803LCi sin wlan-del til: Intel WLAN b Driver V4.1.0 (1.2.1.0) without ProSet utility eller Intel WLAN Driver with ProSet utility 7.2 (25 MB) ??? Kva er ProSet og kvifor vil ein kanskje _ikkje_ ha ProSet? Eller for å spør litt meir nuftig: Kor finn eg god info om dette? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Etter et kjapt Google-søk etter "Intel Proset Software" fant jeg en side hvor det står i klartekt (men på engelsk): Intel® PROSet software allows for multiple profile setup and automatic switching between profiles for simplified wireless access as you move between different access points1. Allows for ease of setting Cisco Compatible* Extension options. Kortversjonen på norsk: Programvaren er en erstatning (muligens bedre, test og døm selv) for profilhåndtering (vedrørendee trådløse nettverk) implementert i operativsystemet (om det er noen, det er det i XP). Hva lærte vi? Søk etter informasjon når du lurer på sånne småsaker før du starter en tråd i forumet... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå