thunstad Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Prøvde Dead or Alive 3 til Xbox i dag og kunne tenke meg noe lignenede til pc. Er det noen som kan anbefale et lignende kampsport spill til bruk på PC? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 ONI. Er det en forkortelse? Isåfall hva står det for? Lenke til kommentar
Hefner Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Spillet heter ONI. IT-avisens omtale av spillet: http://www.itavisen.no/art/1295764.html Lenke til kommentar
Hefner Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Så akuratt en omtale av Dead or Alive 3, og ONI er visst ikke akuratt samme type spill. Men det er jo kampsport :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Eneste jeg kommer på er Virtua Fighter. Ellers er jo ikke PC akkurat optimalt for å spille slike slpill, her er konsoll mycket betre.. Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 19:34, Mulch skrev:Eneste jeg kommer på er Virtua Fighter. Ellers er jo ikke PC akkurat optimalt for å spille slike slpill, her er konsoll mycket betre.. hehehe husker One must fall 2067 til pc ..... Enter = slå Space = spark Space tasten funker ikke til gamle PC-en min og ikke på tastaturet til nabon min heller den gangen .... slike spill vil bare ødelegge tastaturett Lenke til kommentar
Halvpalle Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 du kan prøve ONI. Men husk at det er ikke helt det samme. Dette er en tredjepersons "shooter" på lik linje med RUNE. Det spesielle med dette(bortsett fra anime-looken) er at en stort sett banker gørra ut av slemmingene, istedefor å plaffe dem ned. Det fins skytevåpen, men det er begrenset med ammo og det er ikke like fett som å gi dem en god omgang med knokene. Spillet kunne vært konge, men er det ikke. Det fins ikke multi-player og det har altfor få comboer og sånt dill. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Til det kommer et bra kampsport-spill til PC-en, får jeg heller nøye meg med Tekken 3 på ePSXe PlayStation-emulator + PSX-kontrollere med PSX til USB-konverter (kjøpes på Clas Ohlson). Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg tror at "OMF batllegrounds" eller hva det nå het kommer om en stund. Alle husker vel klassikeren "One Must Fall"! Spillet der roboten din sloss mot andre gigantiske roboter, og etterhvert som man vant, kunne man oppgradere roboten! Gleder meg til dette kommer i 3D!! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 one must fall er kult det... husker jeg fikk den største roboten med granater, missiler, earthquake osv med mye upgrades Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 20:08, El_PoLLa skrev:one must fall er kult det... husker jeg fikk den største roboten med granater, missiler, earthquake osv med mye upgrades Mmmm..har det rippa faktisk..det heter vel One Must Fall 2047 eller no sånt?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå