-Enigma- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg skulle ha renset både cpuèn min og kjøleribba, har lest på nybegynner guiden at man kan bruke isopropanol. Problmet er at jeg ikke har dette men jeg har rødsprit og lurer på om det går ann å bruke dette, så foreksempel at whitesprit ikke var no særlig. på forhånd takk Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Rødsprit går bra.. Har testet selv og der var ikke 1c en gang mellom rødsprit og isopropanol. Whitesprit har jeg hørt det er for mye fett i. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Her er en tråd om dette emnet. http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=201982 Jeg renset forresten CPU og GPU i går med kondensfjerner fra Statoil (kr 20 for en liten flaske). Det gikk helt fint. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Gjorde det samme idag med et skjermkort Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg brukte vann og klut jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå