x871kx6167ss7 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har spillt for mye! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Noe var litt morsomt da, mest responsene fra wh1te. Men akkurat denne: 18. Moren din ber deg om å rydde, og du rydder opp C: disken. Har dette noe med CS å gjøre da? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Noe var litt morsomt da, mest responsene fra wh1te. Men akkurat denne: 18. Moren din ber deg om å rydde, og du rydder opp C: disken. Har dette noe med CS å gjøre da? Var vel mest ment til at du sitter mye foran pc'n, og siden det er vanskelig å rydde andre steder Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 25. Du har tentamen i norsk, og bytter det norske alfabetet til cs sitt haxespråk.. Eks : Ø = Q, E = 3, L = 1, A = 4 osv... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 1337, men det har forøvrig ikke noe direkte med CS å gjøre. Brukes ofte i CS, men uansett hvor hekta jeg hadde vært, så ville jeg ikke brukt fjortiss-språket. Men indeed, nice one! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 meget bra (spiller kun på lan, aldri hjemme) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 bla bla bla...., så ville jeg ikke brukt fjortiss-språket. Hvorfor er alle mot oss? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Ny vri av punkt 23: 24. Du kommer inn på et offentlig toalett hvor en eller annen ikke har trekket i snora. Du trekker i snora mens du skriker: "The bomb has been defused! Counter Terrorist wins!" Get out of there, it's gonna blow! Endret 29. mars 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Noe var litt morsomt da, mest responsene fra wh1te. Men akkurat denne: 18. Moren din ber deg om å rydde, og du rydder opp C: disken. Har dette noe med CS å gjøre da? Ser du ikke det? C: CS Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Den var artig for ganske lenge siden, men jeg har sett den på mange forkjellige forum, så den begynner og bli ganske gammel for meg. Men ja, den er ganske artig for folk som spiller cs og ikke har lest det før Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 1337, men det har forøvrig ikke noe direkte med CS å gjøre. Brukes ofte i CS, men uansett hvor hekta jeg hadde vært, så ville jeg ikke brukt fjortiss-språket. Men indeed, nice one! 1337? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 bla bla bla...., så ville jeg ikke brukt fjortiss-språket. Hvorfor er alle mot oss? Mot dere? Fordi dere prater dritt og bruker fjortissutrykk som "OMG", 1337 , "n00b" og andre totalt idiotiske ting. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 bla bla bla...., så ville jeg ikke brukt fjortiss-språket. Hvorfor er alle mot oss? Mot dere? Fordi dere prater dritt og bruker fjortissutrykk som "OMG", 1337 , "n00b" og andre totalt idiotiske ting. Du må ikke skjere alle under samme kam!(eller noe sånt no) Alle snakker ikke slik! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 LURER DU PÅ OM DU HAR SPILT FOR MYE CS? 1. Du ser på sola og lurer på hvordan oppløsning den har. Jeg ser på trærne og tenker det. Mer spennende det 2. Sjefen din tar deg på fersken i å sove på arbeid, og du roper "Admin... wallhack". Jeg jobber ikke, men tror lærerne har wallhack.... 3. Du automatisk ser deg rundt etter snikskyttere når du en sjelden gang går i butikken (for å kjøpe mere Cola). Pleier på å se ut vinduet på skolen for å sjekke noen ganger etter campende snipere. 4. Du blir stoppet av politiet, så spør du han/henne om hvordan stats de har. Godt å vite i tilfelle de er gode. 5. Du gir legen din IP-nummeret istedenfor personnummeret ditt. Eneste nummeret jeg husker da i farten.... 6. Dine første ord som barn var "Go go go!". Mer "gågggågågg", men det er vel det samme.. 7. Du har prøvd å fortelle hvordan man skriver 1337 (leet). Det må jeg ofte. 8. Du konstant hører stemmer i hodet som sier "Fire in the hole" og "Affirmative". En skjelden gang ja... 9. Du kommanderer bikkja di ved å si "Hold this position" istedenfor "sitt" og "ligg ned" osv. Allergisk.... 10. Du sitter og roper "TEAMS!!" når noen ikke klarer å samarbeide. Bare "TEAM!!!". Uten S 11. Du er avhengig av Cola. Vet ikke om 2,5- 3 liter Cola kan kalles avhengig men.... Cola er forbaska godt da! 12. Du begynner å hakke når du ser mer enn 10 personer. Haha.... jeg lagger ikke for bare 10 pers. Værre med 60- 100. 13. Du er overbevist om at Rambo-filmene er i "easy-mode". Klart er de vel det. 14. Du løper gjennom butikken for å handle, siden du kun har 5 sekunders kjøpetid. Har stillt inn til at jeg får litt ekstra tid i butikken da...... Tror du jeg har 6 i gym eller??? 15. Du bemerker folk med kallenavn. Riotguy, Nevnarion, Alterian, Lucifer, Mongoman, ProxymuZ....... 16. Du ser en film med en snikskytter i og roper "AWP whore". Sier ikke whore, men hore. 17. Det ikke er annen mat enn Cola og pizza i kjøleskapet/frysern. Ikke tomt for Cola der nei, men pizza er det en gang i blant. 18. Moren din ber deg om å rydde, og du rydder opp C: disken. Jeg rydder aldri noe annet enn C: da..... 19. Læreren entrer klasserommet, og du sier "enemy spotted". Det er jo sant det da.... 20. Du tar fram en kniv i gymnastikken for å løpe fortere. Ikke lov med det der 21. Du tror naboen er terrorist Er ikke helt sikker, nei.... 22. En dame spør om nummeret ditt, og du gir henne wonID-en din. Tja.... Er jo ikke sikker på nummeret mitt hele tiden. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Blackslash: For å demonstrere hvor mye jeg bryr meg om denne saken skal jeg svare med et ord: O-K Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Blackslash: For å demonstrere hvor mye jeg bryr meg om denne saken skal jeg svare med et ord: O-K ok Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 12. Du begynner å hakke når du ser mer enn 10 personer. 20. Du tar fram en kniv i gymnastikken for å løpe fortere. syns desse var best... fungerer ikkje bra i store mengder då... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Artig den der! Likte best denne her: 20. Du tar fram en kniv i gymnastikken for å løpe fortere. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det værste er at noen av de her stemmer for meg. Etter å ha vært på lan en gang så sto jeg gasnke trøtt inne på en bensin stasjon, der var det en radio som sto på ganske lavt. Da trodde jeg helst sikkert at jeg hørte cs lyder, det var sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå