Gå til innhold

Sted å legge låtene mine

Anbefalte innlegg

hei, jeg fant ikke noe bedre sted å poste dette, siden det har litt med alt å gjøre, men faller mest ned i musikk-sjangeren på forum, følte jeg.

har akkurat blitt ferdig med ei skive bestående av progressiv trash/power-metal og folkemusikk skive, noen som vet om et sted å legge det ut? sånn at dere også får hørt og sagt deres meninger, siden jeg skal sende det ut til selskaper og sånt. :)

skiva har tekstene sine fra eldre Edda fra norrøn mytologi, med inspiriasjon fra en rekke band innenfor metal-scenen, samt eldre og nyere visesang.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hørtes intelesting ut!

liker mange typer musikk, men spes. trance/dance & metal av forskjellige slag. Synes også det er positivt at folk prøver seg på musikkmarkedet selv (slik som NODA, jeg og en kompis).

Derfor kan jeg kanskje tilby deg litt serverplass på en av serverene jeg har tilgang på. Kommer litt an på hvor stort det er. Send meg en PM!

-John-

Lenke til kommentar

har allerede gitt ut to demoer, men det er med et annet band, så det å prøve seg på musikkmarkedet er ikke heeelt nytt for meg :)

Men denne gangen har jeg gjort alt selv, med hjelp av en trommis og en person på synth, og er veldig positivt overrasket over resultatet vårt (god lyd og kvalitet) :)

kjempe fint med tilbudet, DJ-JK. det er et fulltids album (på 50min, +/-)

jeg sender deg en pm når jeg kommer hjem. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...