melli123 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hei, jeg er på jakt etter en SE P800, men har ikke lyst til å betale alt for mye...er det noen her som vet hvor man kan finne den billig, helst kontant kort, eller lettere sagt, ikke bundet til noen abo. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 vel, du kan jo kjøpe den brukt da? får den for 2500 brukt Lenke til kommentar
I:H Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hva med å sjekke i prisguiden... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 vel, du kan jo kjøpe den brukt da? får den for 2500 brukt Ja, men jeg er ikke interisert i brukt. VIL HA NY!!! hehe Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hva med å sjekke i prisguiden... Mener du kelkoo da eller? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Tror du kan få tak i en billig ved å ringe en gammel kamerat av meg som heter ashmed.. han sa han kunne få tak i noe billige mobiler.. han sa noe om en risiko men jeg skjønte egentlig aldri hva han mente.. Endret 6. februar 2004 av Murty Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hei, Vet ikke om du har lest tråden om hvordan man kan skaffe seg en billig SX1 eller andre telefoner.... Uansett, Lefdal er stort sett ganske billig når man bruker prisgarantien på 150% For en P800 blir regnestykket slik: Pris hos Lefdal u/abonnement: 4595,- Pris billigste nettbutikk: 3997,- Differanse: 598,- 150% Prisgaranti: 897,- (598 x 1,5) Du betaler: 3698,- For en ny P800 u/abonnement. Men jeg hadde mye heller gått for en SX1 eller Nokia 6600. P800 begynner å henge etter, uten T9 og med bare 4096 farger. Endret 6. februar 2004 av jendor Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hei, Vet ikke om du har lest tråden om hvordan man kan skaffe seg en billig SX1 eller andre telefoner.... Sorry, den fant jeg ikke. men du anbefaler Lefdal? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hei, Vet ikke om du har lest tråden om hvordan man kan skaffe seg en billig SX1 eller andre telefoner.... Sorry, den fant jeg ikke. men du anbefaler Lefdal? Det er bare å klikke der det er strek under teksten.... det er en link til den tråden hvor det er beskrevet. Prismessig kommer Lefdal ganske bra ut i de aller fleste tilfeller (etter bruk av prisgaranti, selvsagt) Endret 6. februar 2004 av jendor Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hei, Vet ikke om du har lest tråden om hvordan man kan skaffe seg en billig SX1 eller andre telefoner.... Sorry, den fant jeg ikke. men du anbefaler Lefdal? Det er bare å klikke der det er strek under teksten.... det er en link til den tråden hvor det er beskrevet. Det var ikke det jeg mente jeg ikke skjønte, men jeg viste ikke om det forumet.... eller noe sånt. nå ble jeg litt forvirra... Endret 6. februar 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 *Vegard er blond* PS: Til dere moderatorer. dette var ikke et person angrep.. han sitter rett ved siden av meg. og godkjente innlegget mitt. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 KLIKK HER Jada skjønte det det var ikke det jeg ikke skjønte, jeg vet egentlig ikke hva jeg ikke skjønte... hehe morro detta Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 *Vegard er blond* PS: Til dere moderatorer. dette var ikke et person angrep.. han sitter rett ved siden av meg. og godkjente innlegget mitt. til dere moderatorer, jeg sitter ved siden av ham, men jeg hadde ikke godkjent hans innlegg. sett en advarsel på ham.... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 *Vegard er blond* Er han søt også kanskje? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hehe... Vegard = Gutt jendor = Tvilsom Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 *Vegard er blond* Er han søt også kanskje? murty er kasnkje litt tvilsom.... jeg tror jeg ikke gidder å sitte ved siden av mer. *flytter meg fra macen på skolen til en annen vekk fra murty* Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 han har ikke flytta seg enda.. han bare spammer.. akkurat som meg Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) hehe... Vegard = Gutt jendor = Tvilsom hehehe ...må sladrerapportere dere snart pga. spamming hehe Endret 6. februar 2004 av jendor Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 han har ikke flytta seg enda.. han bare spammer.. akkurat som meg hva mener du med det? jeg prøver å oppklare en missfårståelse... du kommer bare inn i dette forumet og spammer som en annen tullig murty... har du egentlig svart seriøst på det jeg i første omgang lurte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå