Gå til innhold

PlasticDye-hvilken nettbutikk har det?

Anbefalte innlegg

Kjøpte plastic dye fra www.gasolin.no for en tid tilbake.

Dette var den eneste nettbutikken jeg fant som solgte dette, nå finner jeg ikke dette i sortimentetet, og har send forespørsel på mail til dem om å ta inn mer. Oppfordrer flere til å gjøre dette hvis de er de eneste som vil selge dette over nett.

Spørsmålet er jo bare om det er andre enn Gasolin som selger slik lakk på nett?

Noen som vet?

PS: Plastic Dye/Vinyl Dye er en lakk som trekker INN i plasten, og dermed gjør det umulig å se at det er lakkert. Man beholder overflate-strukturen i plasten og selv etter litt slitasje(av/på knapper m.m.) vil det fortsatt beholde fargen.

Soleklart det beste til å farge deksler, skjermer o.s.v. med, men noe dyrt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blitema har noe som de kaller plastfarge:

Plastefarge

Farger og frisker opp detaljer av plast, vinyl og kunstlær. Egnet for spoilere, støtfangere, sidespoilere, innredningsdetaljer m.m. som er bleket av solen eller på annen måte har fått fargeflaten skadet. Innhold: 400 ml.

Jeg har ikke brukt den og vet ikke om det blir helt det samme, men det ser jo ut til å kunne brukes på samme måten.

Lenke til kommentar

Har heller ikke prøvd biltema-versjonen, men jeg har en mistanke om at den vil gjøre plasten grå p.g.a.for lite pigmenter. Den er laget for å friske opp farge, ikke forandre farge...

Den jeg kjøpte hos Gasolin kostet 200,- og er laget av et firma i england. Det er visst veldig få som lager slik lakk, dermed den noe stive prisen.

Dersom noen finner en stabil nettbutikk med dette i vareutvalget, burde det blitt annonsert her på forumet. Det er, og har vært, mange spørsmål her på forumet etter dette.

Lenke til kommentar

Den biltema-lakken er absolutt brukbar til småprosjekter i alle fall. Jeg har lakkert noen drev-deksler, og de ser ut som om de er laget sånn.. :)

Det er med andre ord mer enn bra nok maling for meg, og siden den koster 1/5 av prisen til lakken fra www.gasolin.no kan jeg ikke annet enn å anbefale den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...