Gå til innhold

TES: Leet folk i Morrowind se her.

Anbefalte innlegg

Ser at folk driver å prater ca. om lv. 30 når de diskuterer. Nå har jo spillet kommet ut for ca. 2 år siden så jeg lurer på hvorfor ikke jeg ser noen som driver med høye levels... er det for at de fleste gir seg etterhvert eller? Jeg har kommet til lv 78ca. og har 100 i alt unntat luck. Er like god tyv som mage og fighter. Og synes spillet er fantastisk morsomt. OK jeg har ikke giddi å runna bloodmoon. Har egentlig aldri sett på meg selv som über god i noen spill, men jeg har kanskje teken på dette... Så klart kan det hende at jeg driter meg ut nå og er like, om ikke dårligere en andre også;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte et par mnd på å spille gjennom Morrowind + Tribunal i fjor sommer,

kom rundt lvl 40 da stoppa det bare opp å level'e.

Jeg hadde maxa ut alle mainskillene jeg brukte oftest, og orka ikke stå i timevis å kaste 1-1 dmg fireballs i veggen for å øke destruction over 80.

Jeg var Crusader-klasse, altså ren fighter med endel magi-skills i main/secondary skills.

Fikk laget meg ei skjorte med Open 80-100 enchantment, så åpning av kister og dører var ikkeno problem etterhvert.

Skifta etterhvert fra longsword til blunt weapons når jeg ble lei av å mose alt på 2 slag med det beste sverdet fra Tribunal, og fikk maxa den også ut.

Men å sitte der og tvangs-level'e bare for å få bedre tall ORKA jeg rett og slett ikke.

Var så über på alt jeg hadde bruk for uansett, at å stå i timevis og prate med folk for å få opp speechcraft littegrann var helt uinteressant.

Ikke spesiellt fristende å spille videre etter at hovedquesten i MW var over heller, etter å ha lidt meg gjennom utallige "crash-to-desktop-uten-å-save-på-2-timer"

og tidvis elendig framerate (nede i 3-5 FPS enkelte plasser, hadde sugemaskin da)

, og hele kartet var avdekket, så man kan ikke si jeg gikk glipp av særlig mange plasser heller. Roamet mye rundt og bare utforska sideveier og huler og daedric shrines.

Jeg hoppa over på Tribunal når jeg var ca. 50% i hovedquesten i MW, spilte gjennom den, og fortsatte på MW etterpå, med 2 helt overdimensjonerte våpen man får som reward i Tribunal.

Så jeg fatter ikke hvordan du har hatt tid eller tålmodighet til å maxe ut alle misc. skillsene også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Det har ikke no med hvor god du er, det er hvor fornøyd du er med karakteren og sånt. Jeg fikk karn min oppi lvl 47 eller no sånt, og da hadde jeg runda bloodmoon tribunal og morrowind, pluss at jeg vart skjef i Redoran, Empierial legion, fighters guild, East trading company og no mer jeg ikke husker.

Grunnen tell at jeg ikke gadd å bli høyere var fordi at jeg ville prøve no annet, pluss at det ikke var no særlig mer intresant å gjørra.

Det er forresten en annen kar i forumet som mener at han er på lvl 214, jeg vet ikke om jeg trur på det, men hvem vet.

Lenke til kommentar

Ok, here we go...

Lvl 83

Sjef i Redoran, Mages Guild, Fighters Guild, Thievs Guild, Morag Tong og Temple.

100 i alle major/minor skils.

Holder på med Tribunal nå, men spillet er i grunn ikke videre utfordrende lengre...

Prøvde meg på å knerte Almalexia + alle bodyguardene hennes inne i high chappel, men da jeg sendte av gårde dmg health 100pt 50 ft 10 ganger i rask rekkefølge samtidig som alle gutta begynte å kaste counterspells streika systemet. Vet ikke om det er grafikkortet eller cpu som ikke er moden for oppgaven, men spillet terminerer tvert. Prøvde en del ganger med ulike taktikker før jeg ga opp, det blir visst for mye som skjer på en gang er jeg redd. Trist, for jeg tror det burde være mulig å knerte hele gjengen :devil:

Lenke til kommentar

Jeg begynte med en ny char i dag, er nå på level 30 tror jeg. (har vært heldig med pengene, så jeg har traina masse) :yes: . Dette er da selvfølgelig uten cheats! :devil:

Men jeg har hørt om folk som er på level 90 og noe. :wow:

Hvordan er dette mulig? Tror det høyeste jeg har vært på er level 40-50, hvordan klarer du det? :angry:

Jeg mener.. Når du har alt på hundre på major og minor skills, hvordan kan man da gå mer opp is kills, jeg hadde så og si alt på hundre ved level 50 og noe.

Jeg mistenker cheats, men bare motbevis meg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jupp hørtes kjedelig ut.

For hver gang du går opp i en skill i major skills eller minor, Får du et av 10 poeng for å gå opp en level, Hvor mange misc skills trenger du da for å gå opp i level?... Foresten Max level er 214 tror jeg. Det står i en av readme filene i morrowind mappen eller i cd platen.. :yes:

Lenke til kommentar

Prøv å sett opp vanskelighetsgraden, det hjelper.

Det spørs jo litt på hvaforno class du er og da, jeg har en venn som er en lvl 40 Assassin, han klarer såvidt å drepa en golden saint. For det er for det meste sniking med assassin.

Er man en vanlig kriger bli det enkelt fort, men vanskelighets graden hjelper en del.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg blir som regel lvl 20-30 .. sA ser jeg for eksempel en skill jeg ikke bruker pA main skills.. eller finner ut at en annen klasse ville vaert g0yere.. sA sletter jeg charen og begynder pA nytt.

tror jeg har hatt over 100 forkjellige characters til sammen nA.. A det er ikke k0dd.

bakdelen er da at jeg aldri har rundet mainquesten.. men kan gj0re alt fram til A finne moon and star ringen med bind for 0ynene :roll:

beklager 0 og ae og A.. men her er ikke norskt tastatur. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...