tøs Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 He, jeg er den første som skriver i F1-delen av forumet Men men.. Jeg har sett bilder av den nye BMW williams bilen. Uansett hvor jeg ser den blir den omtalt som stygg.. Den er da langt fra stygg.. Jeg syntes deritmot bilen i fjord var en peneste av F1 bilene (prega fronten), men den nyeste williams bilen er jo bare enda penere.. gleder meg til sesongen beynner igjen.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
tøs Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 La merke til det etterhvert.. hehe Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ferrari er bæst!! Ingen kan slå døm Lenke til kommentar
Crack Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Alle merker har sine opp og nedturer, for en del år tilbake fullførte ferarribilene knapt et løp. Og se hvor vi har dem nå... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 ja, men det har skjedd... McLaren var jo veldig bra for noen år siden og, men vil ikke akkrat si at de har vist seg fra sin beste side i det siste Lenke til kommentar
mahelgel Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ser man tilbake til 96 sesongen, da Schumacker begynte å kjøre for Ferrari, så var det vel igrunn mye rart som skjedde med bilene til Ferrari. Om jeg ikke husker feil mista vel Schumacker en drivaksel på vei ut av depoet, samt stoppa på paraderunden før start ett annet løp med hvit røyk opp av bakenden på bilen... Men etter det har vel Ferrari blitt mer og mer pålitelige, og i 2003 sesongen hadde dem vel knapt noen stop pga "byggekvaliteten" på bilene. Barrichello stoppa i brasil pga tom for bensin, og fikk bakhjulsopphenget ødelagt på hungaroring etter å ha "klippet" for mange kerbs.. ellers var det vel stort sett utkjøringer som var årsaken om de ikke fullførte løpene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå